Gjest Slipper ikke taket... 0 0 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hvor lang tid må det gå mellom hver gang man tar Paralgin Forte? Jeg forsøker å ta knekken på en seig hodepine og har tatt smertestillende to ganger før i dag. Siste tok jeg ved 14-tiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 11 417 0 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ved sterke smerter f.eks ved operasjon bør man ta nye tabletter før virknngen av de gamle er borte. Dvs ca hver 3 time. Om det er så lurt å ta såpass ofte ved en hodepine kan jo diskuteres. Hvis det er engangstilfelle, og ikke noe du trenger å gjøre ofte går det bra. Men paralgin forte til hodepine? Tror nesten jeg ville ringt legen om jeg hadde så sterke smerter i hodet at man må ta forte flere ganger daglig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linnea79 0 0 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Paralgin forte er ikke en hodepinetablett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line 6 704 0 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hva står det på etiketten på glasset/esken fra legen, da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.