Gå til innhold

Redd for nytt mareritt


Gjest Fy f......

Anbefalte innlegg

Gjest Fy f......

Er det influensaen som gjør at jeg har hatt tidenes mareritt?

Våknet i natt av at jeg storgråt og var i lettere sjokk timene etterpå. I drømmen var jeg nede ved sjøen sammen med mange folk hvor jeg var utenfor og vandret rundt forvirret. Så lå jeg i sjøen og prøvde å komme meg til en flåte, men samme hvor jeg prøvde å svømme lå det nakene lik å fløt i vannet. Jeg måtte til slutt svømme gjennom en suppe av lik, og krabbe over en naken død dame for å komme meg på bryggen. Da jeg kom opp på bryggen så jeg et nett og dro opp hunden min fra et garn som tydelig var torturert. Ørene var klippet av, det var strikkepinner i øynene og hunden var fremdeles i live. Jeg skrek etter hjelp på flåten, men ingen ville hjelpe meg fordi jeg ble beskyldt for å ha tatt livet av alle menneskene som fløt i sjøen. Så døde hunden min og jeg våknet av at jeg hylskrek og puten var våt av tårer.

Fy faen. Vil jeg greie å glemme en slik drøm? Ha dukket opp i tankene mine mange ganger i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tar nok et par dager, så vil du komme over det. Har selv hatt slike grusomme mareritt. Jeg skylder på at jeg må ha sett for mye dårlig film...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fy f.....

Det tar nok et par dager, så vil du komme over det. Har selv hatt slike grusomme mareritt. Jeg skylder på at jeg må ha sett for mye dårlig film...

He he. Ser lite film. Men det er en barndomsmareritt jeg hadde i et til to år hver natt + en annen som har sittet i hele livet side de oppstå. Tror dette blir en ny en i rekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...