Gå til innhold

Begynner å bli sliten....


Orio

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt hva som går av meg for tiden. Legger store planer for alt jeg skal gjøre, begynner på mange ting, men klarer ikke fullføre. Klarer ikke følge med i samtaler, blir fort "kjedelig og uinteressant" å høre på hva andre har å si. "Detter ut" en del sammen med andre, klarer ikke være "til stede" i det som foregår. Begynner å tro at folk rundt meg tenker mye negativt om meg, snakker om meg og ønsker meg vondt. Tror de bare venter på en anledning til å såre meg på den mest mulig effektive måten. Jeg klarer ikke følge med på alle planene mine, ting begynner å bli rimelig kaotisk rundt meg, begynner på mange ting som jeg ikke har ro til å fullføre. Sover ikke så mye, men skjuler det for meg selv ved å legge meg sent. Har dårlig samvittighet for å sette i gang prosjekter som involverer andre uten at jeg følger det opp. Tankene løper fort, andre kan ha problemer med å henge med i mine resonnementer. Tror rett og slett jeg har oppført meg ganske ufordragelig i det siste. Og nå begynner selvmordstankene å melde seg igjen. Tror jeg begynner å bli sliten, men føles samtidig som jeg har mye energi. Er mer var for inntrykk enn jeg pleier å være, trenger litt tid i fred og ro uten å måtte forholde meg til andre mennesker/inntrykk utenfra. Tankene kan fortsatt løpe. Jeg tror jeg begynner å bli sliten. Når jeg tenker etter hvordan jeg har vært den siste tiden er det i alle fall rimelig at jeg er sliten. Har mistet litt kontakten med meg selv, må bruke tankene for å finne ut hva jeg føler/hva som er naturlig å føle, som at jeg er sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...