Gå til innhold

Husker dere verdens handlefrie dag i dag ;)


Gjest Handling eller ikke

Anbefalte innlegg

Gjest Handling eller ikke

Det er visst det i dag :)

Handlet helgehandlinga i går, men det er langåpent i byen her i kveld med masse førjulskos så det er nok ikke sikkert at jeg får unngått å handle noe i dag.

Hvordan er det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Handling eller ikke

He-he-he... den passet jo godt med helgen for diverse julegateåpninger :)

*ler* Det var det jeg tenkte med det første også, veldig til god timing liksom :)

Jeg er med i sånn klimagreie og mottar klima-sms innimellom, derfor jeg vet dette. Må skammelig innrømme at jeg ikke hadde visst dette ellers :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk ikke planlagt mye handling i dag - maks litt supplering av maten i huset, men ingen storhandel. Vi får se...;-)

Forøvrig er det jo selvsagt det jevne forbruket året rundt og eventuell reduskjon av det som virkelig monner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har jeg ikke fått med meg engang hehe....men handlet alt for helga i går,så slipper det i dag....lørdag er den værste dag å handle på her i bygda uansett ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det visste jeg ikke. Men jeg skjønner ikke hensikten. Er dette noe klimahysteri igjen som er årsaken? Dette skal liksom redde verden eller noe annet rart?

Om vi avstår fra å handle en dag så blir det jo bare til at vi handler desto mer dagen før eller dagen etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt handling i dag er nok ikke til å komme forbi for meg, jeg jobber nemlig i en butikk. :) Kanskje jeg kan stenge butikken, sette opp en plakat om at i dag er verdens handlefrie dag, og ta fri resten av dagen? *drømme*

poster i pausen jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Handling eller ikke

He he, ikke så mange som lar lommeboka hvile i dag nei ;)

Her er sms jeg fikk:

"Husk kjøpefri dag! Gi bort tid og opplevelser fremfor ting. Bra for klima og dem du er glad i."

Egentlig veldig fint da, men vanskelig å klare en lørdag sånn i tiden før jul synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm - det har jeg visst glemt. Vi skal på julemesse i kirka nå og da går det med noen penger, men det skal jo gå til en god sak da, kanksje det ikke regnes med?

Og så må vi nok handle litt mat i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det visste jeg ikke. Men jeg skjønner ikke hensikten. Er dette noe klimahysteri igjen som er årsaken? Dette skal liksom redde verden eller noe annet rart?

Om vi avstår fra å handle en dag så blir det jo bare til at vi handler desto mer dagen før eller dagen etter.

Det handler vel mer om å skape bevissthet rundt overdreven handling, som jo mange driver med.

Men har selv ikke resektert dette i dag, hadde noen ærender jeg måtte få unna, og det fikk jeg :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...