Gå til innhold

Jeg er jo fae....... sinnsyk!! (pms)


Gjest Fryktelig sliten

Anbefalte innlegg

Gjest Fryktelig sliten

Det MÅ være pms. Jeg får anfall, jeg kan kalle det det, av et sinne som ikke ligner noe.

Kjæresten min er ganske egoist på enkelte områder, og så lei konfrontasjoner at det blir en del uløste situasjoner oss i mellom og det her jeg jo lov å bli irritert på, siden vi tross alt er to som må til for å ordne opp.

Generellt så takler jeg det jo, prater og holder en sånn nogenlunde tone, men under anfallene mine så blir jeg et annet menneske. Jeg formelig ser horna vokse ut av panna mi.

Jeg blir forferdelig sint, jeg har vært nære på å slå ham, knuse ting ol. Jeg er så sint at hadde jeg kunnet pakke en koffert og dra så hadde jeg gjort det i de stundene.

Jeg kjenner et voldsomt sinne og et voldsomt, ja faktisk, hat :(

Et slikt anfall, eller stemningsleie kan lurer i en del dager. Jeg kan roe meg men det lurer der i bakgrunnen slik at det skal en tøddel til for å brake løs igjen.

Når jeg er ferdig med et slikt raserianfall så er jeg helt utslitt. Hadde en voldsom konfrontasjon i går kveld og når jeg sto opp i dag morges etter bare noen timers søvn så er det som en drøm. Føler nesten at det ikke har hent men at jeg har drømt det. Jeg er urolig i kroppen og veldig sliten og føler som sakt at det kunne vært noe jeg har drømt.

Det får meg til å tro at jeg tipper over i en annen dimensjon eller noe når fanden selv tar meg.

Men herregud sier jeg, er jeg totalt sinnsyk? Er det normalt å ha en så forbasket kraftig pms?

Blir så lei meg, for jeg vet jeg fremstår veldig lite okey pga dette, men så kan jeg jo ikke noe for det liksom heller :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet åssen det der er,jeg hadde det lenge like eksplosivt i kroppen,om man kan kalle det nettopp det.

Kjennes ut som om en bombe med sinne og hat skal gå av samtidig.

Jeg er i dag ikke så eksplosiv,men jeg går på cipralex for depresjon,og de hjalp jo samtidig på dette pms stemningsleiet ,så jeg har vært heldig på den måten :o)

Går du på noen form for p-piller? det skal jo hjelpe også....noen tåler jo p-sprøyte så slipper en hele mensen ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe så enkelt som vanndrivende 10 dgr før mens har endret meg fra en potensiell vandrende katastrofe til bare småheksete i de kritiske dagene. Tror jeg... Eksplosjonsfølelsen er i hvert fall borte.

Det er jo bare å prøve en gang, og så kutte det ut om det ikke hjelper. Diural heter midlet jeg bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vinglepetter

fae....stakkars mann! rart , at alle kvinnfolk må ha en unskyldning..for sine grusomme utbrudd.Finn en hyggelig kveld å snakke med partner om det som irriterer deg ..evt ..det han ikke liker ved deg..og bli ferdig med det! Ikke bygg opp en masse sinne og bruk pms,som en anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...