Gjest ble dyrere enn jeg trodde............. 0 0 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Må bytte ut alle kasserollene mine etter kjøp av induksjonstopp. Hvilket merke av kasseroller bør jeg kjøpe, eventuelt styre unna? Jeg trenger absolutt alle nye for å kunne bruke min nye komfyr. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 4 529 0 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg kjøpte et sett på Ikea med tre kasseroller og de har holdt fint, fint. Kr 100 for hele settet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda 0 0 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Når vi gikk over til induksjon kjøpte vi et sett fra Ikea. Det er nå 2 år siden, og de er fortsatt like fine. Også er de rimelige. Da hadde vi noe å starte med. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30101168 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli 0 0 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Vi fikk nettopp induksjonstopp. Noen av kasserollene kunne vi fortsatt bruke, og resten kjøpte vi rimelig på Ikea 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ble dyrere enn jeg trodde............. 0 0 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Vi fikk nettopp induksjonstopp. Noen av kasserollene kunne vi fortsatt bruke, og resten kjøpte vi rimelig på Ikea Her jeg bor i Tromsø har vi ingen Ikea. Dessverre og til skuffelse for mange. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli 0 0 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Her jeg bor i Tromsø har vi ingen Ikea. Dessverre og til skuffelse for mange. Ikke her i Ålesundsområdet heller, så mannen min tok en dagstur til Ikea i Trondheim. Jeg sendte med ham ei laaaang handleliste Du kjenner ingen som skal nedover da? Forøvrig tror jeg omtrent alle nye kasseroller kan brukes på induksjon? Se f.eks. her: http://www.skeidar.no/skeidar.portal?_nfpb=true&_windowLabel=portlet_Varekatalog_2&portlet_Varekatalog_2_actionOverride=%2Fportlets%2FvareKatalog%2FupdateMainProduct&portlet_Varekatalog_2from_index=0&portlet_Varekatalog_2product_id=19126&portlet_Varekatalog_2group_name=Gryter+og+panner&portlet_Varekatalog_2product_name=Stekepanne+28+cm&_pageLabel=page_varekatalog 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.