Gå til innhold

Cipramil


Gjest lala_land

Anbefalte innlegg

Gjest lala_land

Har begynt på cipramil 10 mg, tok første tabletten i går. Våknet i dag med hodepine av en annen verden, kvalme og vondt i magen. Tåler medisiner veldig dårlig, får fort bivirkninger.

Bør jeg da ta 5 mg i kveld og gå på det på noen uker før jeg øker. Eller bør jeg vente noen dager før jeg begynner på en mindre dose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Hva du gjør avhenger egentlig av deg selv - om du vil hoppe i det eller krype i det.

Fortsetter du med samme dose, får du fler bivirkninger, men du blir raskere ferdig med det, og du får raskere effekt.

Velger du å gå ned i dose, vil du få mildere bivirkninger, men det varer lengre før du er opp i dose, lengre tid med bivirkninger og lengre tid til effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...