Gjest lala_land Skrevet 28. november 2009 Skrevet 28. november 2009 Har begynt på cipramil 10 mg, tok første tabletten i går. Våknet i dag med hodepine av en annen verden, kvalme og vondt i magen. Tåler medisiner veldig dårlig, får fort bivirkninger. Bør jeg da ta 5 mg i kveld og gå på det på noen uker før jeg øker. Eller bør jeg vente noen dager før jeg begynner på en mindre dose. 0 Siter
Gjest cipramil Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Jeg ville gått rett på 5 mg til du stabiliserer deg, så går du opp til 10 mg----osv. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Hva du gjør avhenger egentlig av deg selv - om du vil hoppe i det eller krype i det. Fortsetter du med samme dose, får du fler bivirkninger, men du blir raskere ferdig med det, og du får raskere effekt. Velger du å gå ned i dose, vil du få mildere bivirkninger, men det varer lengre før du er opp i dose, lengre tid med bivirkninger og lengre tid til effekt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.