Gjest En sjanse til 0 0 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hvis man tror på et liv etter døden og dette livet suger, da kan man begå selvmord i håp om et bedre liv etter døden? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blanke ark 464 0 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Aner ikke. Jeg hadde i hvert fall investert min tro i de nye sjansene man alltid får i dette livet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly 24 735 311 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Selvfølgelig kan man det. Vi har alle et valg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nick 6 473 84 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Liv etter døden, som i reinkarnasjon? Da er du på topplista der du er nå, og risikerer å reinkarnere nedover til eksempelvis en indisk dassvasker eller andre morsomme posisjoner. Eller mener du et liv etter døden som f.eks himmelen? Da må du selvfølgelig også vurdere den andre muligheten. Alt i alt, så tror jeg du har det best her. Om ikke nå, så i fremtiden. Og det er i stor grad avhengig av dine egne valg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.