Gå til innhold

Kynisk og manipulerende..


Janna

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/helse/svineinfluensa/artikkel.php?artid=592851

Først ble alle gravide skremt til å ta vaksinen, deretter beroliget med at det ikke var farlig.

Nå kommer undersøkelsen som skal vise om det VAR skadelig likevel. Jeg blir så forbannet av sånt.

Gravide ble manipulert til å ta den. Vi i Norge er deltagere i et forsøk på mennesker. Det eneste som er positivt er vel kanskje at det kan hjelpe kommende generasjoner.

Jeg er glad for at ingen i min familie har tatt denne vaksinen. Det lukter råttent lang vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ulvinnen

Jeg reagerer også kraftig på dette. Blandt annet skal ikke babyer under 6 måneder vaksineres, fordi man ikke vet om det er skadelig for dem. Samtidig er en av hovedargumentene for å vaksinere gravide at fosteret blir vaksinert samtidig. Hvorfor skal det være tryggere å bli vaksinert mens man er inne i magen? Da kan ikke en gang helsepersonalet se om fosteret får en reaksjon, slik man kan med de som er født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo flere som har spontan abortert etter å ha tatt vaksina, men myndighetene sier at det ikke er noen sammenheng. Lurer veldig på hvordan man kan vite sånt helt sikkert.

Pandermix vaksinen er jo ikke testet på gravide, de var ikke med i studiene når vaksina ble utviklet. Derfor flere land som ikke gir det til gravide, for det var ikke forsket på det.

Så dette her provoserer meg noe veldig, vi setter vaksina først og ser på konsekvensene etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo flere som har spontan abortert etter å ha tatt vaksina, men myndighetene sier at det ikke er noen sammenheng. Lurer veldig på hvordan man kan vite sånt helt sikkert.

Pandermix vaksinen er jo ikke testet på gravide, de var ikke med i studiene når vaksina ble utviklet. Derfor flere land som ikke gir det til gravide, for det var ikke forsket på det.

Så dette her provoserer meg noe veldig, vi setter vaksina først og ser på konsekvensene etterpå.

De kan absolutt ikke vite sånt helt sikkert. De beskytter seg med statistikker som sier at en viss % av alle svangerskap ender i spontan abort. I tillegg til tilfeldigheter.

Det kan liksom ikke bevises, Dermed fraskriver de seg alle muligheter for å beskytte denne hellige vaksinen.

Dette kommer til å få etterspill som ikke er vakkert. Lurer på hvor mye ang. denne vaksinene som er hemmeligstemplet. Antagelig den største helse skandalen noen gang.

Bare vent å se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...