Gjest Maniana Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Når man har hatt influensa en gang er man vel immun? Men er jo vanskelig å vite om det er svineinfluensa man har hatt,det skal vel vare syv dager? Føler meg bedre nå,men har vært syk i 11 dager,og sønnen min er syk enda på tiende dagen. Har ikke lyst å ta vaksinen,er jo så mange som er imot den. Er det mange her som har tatt den,har det gått greit? 0 Siter
Gjest Maniana Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Nei, man kan få den flere ganger Ånei!!! 0 Siter
Gjest tv-slaven Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Du bør gå inn på nettet å se på Schrødingers katt som ble sendt på torsdagen ..... da kan det hende at du løper avsted å tar vaksinen allikevel ..... 0 Siter
Gjest Maniana Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Du bør gå inn på nettet å se på Schrødingers katt som ble sendt på torsdagen ..... da kan det hende at du løper avsted å tar vaksinen allikevel ..... Prøver egentlig å få med meg minst mulig ang dette svineriet,men noe får jeg jo med meg. Ingen er til å stole på!!! Ingen vet nok. 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Ånei!!! Les her http://www.vg.no/helse/svineinfluensa/artikkel.php?artid=590305 og siden jeg vet om folk her som antagelig har hatt det to ganger så tviler jeg ikke 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Ånei!!! "men det er svært, svært sjelden at man får svineinfluensa to ganger." 0 Siter
Hønemoren Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Hørt om folk som kun var syke i 3 dager, hadde fått påvist svineinfluensa. Å få influensaen flere ganger har jeg ikke hørt, men vi hører jo så mye. Det siste jeg har hørt fra ei som har gått gjennom innholdet i vaksinen (er farmasøyt) er at det er flere stoffer som ikke er bra, bl.a. noe som kan utvikle M S senere. Huff, nei, tror jeg må slutte å lese og høre om alt dette, både influensaen og vaksinen. Har ikke bestemt meg om jeg skal ta vaksina. 0 Siter
Gjest Maniana Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Les her http://www.vg.no/helse/svineinfluensa/artikkel.php?artid=590305 og siden jeg vet om folk her som antagelig har hatt det to ganger så tviler jeg ikke Ok. 0 Siter
Gjest Maniana Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 "men det er svært, svært sjelden at man får svineinfluensa to ganger." Det er bra. Vil helst ikke ha dette i reprise. 0 Siter
Gjest Maniana Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Hørt om folk som kun var syke i 3 dager, hadde fått påvist svineinfluensa. Å få influensaen flere ganger har jeg ikke hørt, men vi hører jo så mye. Det siste jeg har hørt fra ei som har gått gjennom innholdet i vaksinen (er farmasøyt) er at det er flere stoffer som ikke er bra, bl.a. noe som kan utvikle M S senere. Huff, nei, tror jeg må slutte å lese og høre om alt dette, både influensaen og vaksinen. Har ikke bestemt meg om jeg skal ta vaksina. ''Huff, nei, tror jeg må slutte å lese og høre om alt dette, både influensaen og vaksinen.'' Der er jeg fullstendig enig med deg. Jeg blir iallefall både forvirret og redd! 0 Siter
Orio Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Jeg har tatt vaksinen. Hvis du ser bort fra den vanvittige angsten i forbindelse med vaksineringen gikk det veldig greit. Eneste jeg merket i ettertid var at armen var øm, som å ha et blåmerke, noen dager etterpå. Jeg kjenner også flere andre som har tatt den, uten å få andre bivirkninger enn det. 0 Siter
Gjest Maniana Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Jeg har tatt vaksinen. Hvis du ser bort fra den vanvittige angsten i forbindelse med vaksineringen gikk det veldig greit. Eneste jeg merket i ettertid var at armen var øm, som å ha et blåmerke, noen dager etterpå. Jeg kjenner også flere andre som har tatt den, uten å få andre bivirkninger enn det. Det er jo bra. 0 Siter
mirami Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Du bør gå inn på nettet å se på Schrødingers katt som ble sendt på torsdagen ..... da kan det hende at du løper avsted å tar vaksinen allikevel ..... Skulle gjerne sett det innslaget på nett-tv, men finner det ikke.. Hvilken dato var det? 0 Siter
Gjest tv-slaven Skrevet 1. desember 2009 Skrevet 1. desember 2009 Skulle gjerne sett det innslaget på nett-tv, men finner det ikke.. Hvilken dato var det? sist torsdag 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.