Gå til innhold

svineinfluensavaksine


Gjest Maniana

Anbefalte innlegg

Når man har hatt influensa en gang er man vel immun?

Men er jo vanskelig å vite om det er svineinfluensa man har hatt,det skal vel vare syv dager?

Føler meg bedre nå,men har vært syk i 11 dager,og sønnen min er syk enda på tiende dagen. Har ikke lyst å ta vaksinen,er jo så mange som er imot den. Er det mange her som har tatt den,har det gått greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tv-slaven

Du bør gå inn på nettet å se på Schrødingers katt som ble sendt på torsdagen ..... da kan det hende at du løper avsted å tar vaksinen allikevel .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør gå inn på nettet å se på Schrødingers katt som ble sendt på torsdagen ..... da kan det hende at du løper avsted å tar vaksinen allikevel .....

Prøver egentlig å få med meg minst mulig ang dette svineriet,men noe får jeg jo med meg. Ingen er til å stole på!!! Ingen vet nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørt om folk som kun var syke i 3 dager, hadde fått påvist svineinfluensa.

Å få influensaen flere ganger har jeg ikke hørt, men vi hører jo så mye.

Det siste jeg har hørt fra ei som har gått gjennom innholdet i vaksinen (er farmasøyt) er at det er flere stoffer som ikke er bra, bl.a. noe som kan utvikle M S senere.

Huff, nei, tror jeg må slutte å lese og høre om alt dette, både influensaen og vaksinen.

Har ikke bestemt meg om jeg skal ta vaksina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt om folk som kun var syke i 3 dager, hadde fått påvist svineinfluensa.

Å få influensaen flere ganger har jeg ikke hørt, men vi hører jo så mye.

Det siste jeg har hørt fra ei som har gått gjennom innholdet i vaksinen (er farmasøyt) er at det er flere stoffer som ikke er bra, bl.a. noe som kan utvikle M S senere.

Huff, nei, tror jeg må slutte å lese og høre om alt dette, både influensaen og vaksinen.

Har ikke bestemt meg om jeg skal ta vaksina.

''Huff, nei, tror jeg må slutte å lese og høre om alt dette, både influensaen og vaksinen.''

Der er jeg fullstendig enig med deg. Jeg blir iallefall både forvirret og redd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt vaksinen. Hvis du ser bort fra den vanvittige angsten i forbindelse med vaksineringen gikk det veldig greit. Eneste jeg merket i ettertid var at armen var øm, som å ha et blåmerke, noen dager etterpå. Jeg kjenner også flere andre som har tatt den, uten å få andre bivirkninger enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt vaksinen. Hvis du ser bort fra den vanvittige angsten i forbindelse med vaksineringen gikk det veldig greit. Eneste jeg merket i ettertid var at armen var øm, som å ha et blåmerke, noen dager etterpå. Jeg kjenner også flere andre som har tatt den, uten å få andre bivirkninger enn det.

Det er jo bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bør gå inn på nettet å se på Schrødingers katt som ble sendt på torsdagen ..... da kan det hende at du løper avsted å tar vaksinen allikevel .....

Skulle gjerne sett det innslaget på nett-tv, men finner det ikke.. Hvilken dato var det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...