Gå til innhold

J...dritt


Gjest Lillianne25

Anbefalte innlegg

Gjest Lillianne25

Kjæresten på 37 år var ute på byn i vår, der traff han ei jente som han flørtet med og hadde kontakt med i to mnd etterpå..han traff hun også en gang. Dette fikk jeg vite gjennom venner, han lovet at det var INGENTING mellom de, de hadde aldri gjort noe intimt sammen, det hadde bare vært en flørt. Jeg var så dum at jeg tilga han, og nå har han gjort det slutt med meg, og mest sannsynlig blitt sammen med hun. Jeg føler meg så lurt, føler at han har holdt på meg til han fikk hun. ( Hun har visst hatt en annen i mellomtiden) Jeg kaster opp og fatter ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom dette. Og så rett før jul også...ser for meg de to kose seg sammen nå...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han der høres det ut som du skal være glad du er kvitt, rett og slett.

Selvfølgelig kan man treffe en annen og bli forelsket i denne selv om man er i et forhold, men å lyve for partneren på den måte er rett og slett stygt.

Vær heller glad dere ikke har barn sammen slik at du ikke trenger forholde deg til ham lenger i det hele tatt. Når du får det litt mer på avstand vil du se at jeg har rett. *Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han der høres det ut som du skal være glad du er kvitt, rett og slett.

Selvfølgelig kan man treffe en annen og bli forelsket i denne selv om man er i et forhold, men å lyve for partneren på den måte er rett og slett stygt.

Vær heller glad dere ikke har barn sammen slik at du ikke trenger forholde deg til ham lenger i det hele tatt. Når du får det litt mer på avstand vil du se at jeg har rett. *Klem*

Selv om du ikke tror det nå, så blir det bedre tider:)

Ønsker deg alt fint og en riktig god jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''ser for meg de to kose seg sammen nå...:(''

Vel, det gjør de sikkert. Til også hennes illusjon brister. Fyren er jo en drittsekk og du er tross alt den heldige, som fant det ut før hun gjør det.

Jeg forstår dette er tungt, men det fine med kjærlighetssorg er at det stort sett går over innen rimelig tid. Jula blir nok litt kjip i år. Har du familie du skal feire med, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om du ikke tror det nå, så blir det bedre tider:)

Ønsker deg alt fint og en riktig god jul!

Legg svaret ditt rett fra trådstarter (eller den du vil svare) slik at vedkommende får det på sin "svar til meg"-liste. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig vondt å miste den man er aller mest glad i, det er veldig vondt å vite at man ikke er den ene lenger, det er veldig vondt å bli lurt og holdt for narr over en lang periode.,

Opplevde vel det samme som deg i fjor rundt denne tid,men her var det snakk om utroskap også(han flyttet ut da), grusomt har du det nå og sannsynligvis lenge ennå, ting blir lettere etterhvert, men det tar tid.

Er ennå ikke veldig glad og lys til sinns men veldig mye bedre enn for ett år siden.

Jeg er kjempe-kjempesint til tider og har alvorlige problemer med å ha ett noenlunde greit forhold til han(pga barn).

Denne tiden når alle skal kose seg er det mange rundt oss som har det vondt,mange som ikke har det så greit, jeg tenker på deg, huff blir veldig lei meg på dine vegne.

Også på mine egne, men følelser kan man ikke råde over, og om følelsen er at de ikke elsker oss mer, så er det ikke en ting man kan gjøre noe med, men kip,utro,lyge og lure er noe som kan gjøre oss fly forbannet og vet du hva...................det er jeg ennå,skikkelig bitter og sur, prøver å ikke bruke altfor mye energi på det, men klart, vondt er det.

Syns vi har lov å være sinte,sure og bitre, så lenge vi vil.

Tror det er noe som tar tid å komme over,lang,lang tid,samtidig er vi alle forskjellig, men klart dette er en stor påkjenning i livet.

Du har det vondt nå, du har det grusomt,vet,,, og klem til deg fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...