Gå til innhold

Sløv eller hva?


Gjest Guri29

Anbefalte innlegg

Hva ville dere sagt om typen deres ikke kunne truffet dere i løpet av en uke? Han hadde jobbet kveldsskift og vært på reise noen dager. Er det ingen som hadde forventet at han kunne "spandert" litt tid de to kveldene han hadde fri? Det vil si den kvelden han kom tilbake fra reise og/eller den kvelden han ikke jobbet? Du har allerede spurt om klokkeslettet han var tilbake fra reisen, men det visst han ikke helt. Når han er tilbake er det første han gjør å sende deg melding for å spørre om noe generelle ting. Ingenting tyder på at han har lyst på besøk eller dra på besøk. Det kan nevnes at du har mottatt meldinger hele uken og snakket litt med han på telefonen. Er det ikke lov til å bli skuffet, og burde ikke han som er så opptatatt kunne avsette litt tid til sin partner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan også nevnes at det er jeg som stort sett tar initiativ til ting i dette forholdet. Når man er så opptatt til tider, så er det vel ikke for mye forllangt at mannen kan planlegge litt om han har tenkt å satse på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok si at jeg forstår kjæresten din, jeg. Etter en sånn uke hadde jeg vært så sliten at jeg hadde prioritert en del alenetid.

Det kan jeg ikke skjønne når man har fri hele formiddagen og store deler av ettermiddagen de dagene han jobber sent..... Alt i alt så jobber han ikke noe mer enn meg og andre "vanlige" folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg ikke skjønne når man har fri hele formiddagen og store deler av ettermiddagen de dagene han jobber sent..... Alt i alt så jobber han ikke noe mer enn meg og andre "vanlige" folk.

Kanskje ikke. Slik du beskrev det hørtes det ut som han hadde veldig lite tid til å slappe av.

Har du snakket med han om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke. Slik du beskrev det hørtes det ut som han hadde veldig lite tid til å slappe av.

Har du snakket med han om dette?

Ja, jeg har tatt det opp på generelt basis. Det vil si at han må planlegge litt og prioritere litt anerledes de uken han jobber mye sent, men skjer det noe? Neida, like sløv..........Nå sendte han ny melding, men det blir bare irriterende. Jeg gidder knapt å svare. I morgen har han fri hele dagen, men tar han noe initiativ til at vi skal finne på noe? Neida.... Tror vel at jeg skal gjøre det igjen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har tatt det opp på generelt basis. Det vil si at han må planlegge litt og prioritere litt anerledes de uken han jobber mye sent, men skjer det noe? Neida, like sløv..........Nå sendte han ny melding, men det blir bare irriterende. Jeg gidder knapt å svare. I morgen har han fri hele dagen, men tar han noe initiativ til at vi skal finne på noe? Neida.... Tror vel at jeg skal gjøre det igjen......

Forstår frustrasjonen. Ikke kontakt han på en stund, ikke foreslå møter og se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår frustrasjonen. Ikke kontakt han på en stund, ikke foreslå møter og se hva som skjer.

Det som skjer er at han tar kontaktpr.tlf. og sms, men han er forferdelig treg til å forslå ting- som å dra på besøk eller noe annet. Da sitter han heller hjemme og slapper av, viss ikke jeg inviterer. Det begynner jeg å bli lei av og derfor blir jeg irritert på å få en haug av sms en kveld vi heller kunne gjort noe sammens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan også nevnes at det er jeg som stort sett tar initiativ til ting i dette forholdet. Når man er så opptatt til tider, så er det vel ikke for mye forllangt at mannen kan planlegge litt om han har tenkt å satse på dette.

Kanskje det ikke ligger for han å planlegge. Mange menn som gjerne vil være med på ting og at det skal skje noe, men ikke helt skjønner den greia med å planlegge; dvs. foreslå noe for deg og avtale dag og kl.slett. Muligens finne ut av åpningstider og slikt..

Kan hende han er veldig interessert, og synes at han viser det ved å alltid være med på det du foreslår og tar initiativ til å ringe/sende sms. Kan hende han trenger mye ro og alenetid, og koser seg hjemme alene?

Kan hende han synes han opplever nok, siden du er så flink til å ta initiativ og få han med på ting. Da skjønner han ikke helt at du egentlig forventer det samme av han.

Si det i klare ordelag, uten å være anklagende selvsagt.

Hør hva han har å si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...