Inbreak Skrevet 24. august 2001 Del Skrevet 24. august 2001 Eg er ein gut på 21 år.Eg har i mange år vore plaga med litt blod i endetarmsåpninga av og til når eg har tørka meg etter å ha vore på do.I perioder merkar eg ingen ting, før det plutselig begynner å blø.Av og til kan det vere litt kraftig.Etter noken dagar går det stort sett over og eg merkar ikkje nokeo meir av det på ei stund, eller det er berre en liten dråpe blod no og då.Eg har lest litt her og der om hemorider og reknar med det er dette eg har.Eg trur det er berre helt i åpninga det er.Eg har ikkje kunne kjent noko inne i endetarmen i allfall.Ein gang for ei stund sidan virka det som der var ein liten klump og i åpninga.Denne var litt "sår",men forsvann etter nokon dagar.Kva kan dette ha vore? Kva kan eg gjere med dette sjølv?Eg har lite lyst å gå til doktoren med det i grunnen.men eg kunne tenke meg å bli kvitt det, for det er ganske irriterande.Eg har hørt bestefar fortelle om at han hadde det når han var ung.Då hadde han berre tatt og smurt mentholatum innover endetarmsåpninga, og blitt kvitt det på denne måten.Er dette noko som kan fungere eller? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/33905-hemorider/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ottar Grimstad, spesialist i allmennmedi Skrevet 25. august 2001 Del Skrevet 25. august 2001 DERSOM du har hemorhoider, så kan den klumpen du kjenner være at det dannet seg en liten blodpropp i en slik hemorhoide. Det er svært vanlig og ikke farlig. Mentholatumbehandling kjenner jeg ikke til. Det finne salver både uten resept og på resept. Ellers kan hemorhoider behandles ved å sette på en strikk slik at blodforsyning blir avsnørt og de faller av. Dette gjøres vansligvis hos kirurger. Kun i svært hardnakkede tilfeller blir det nødvendig med operasjon. Jeg synes du bør oppsøke lege, både for å få en sikker diagnose og for å diskutere behandlingsmulighetene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/33905-hemorider/#findComment-131383 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.