Orio 7 569 0 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hva skjer hvis jeg presser meg selv for mye? Jeg har tilbakevendende depressiv lidelse, har hatt mange depresjoner, også med psykotiske symptomer. Har en del dissossiasjons-problemer. Har kanskje hatt psykotiske symptomer uten depresjon, er visst vanskelig å avgjøre hva det var. Hadde i alle fall god effekt av risperdal, 1mg to ganger om dagen. Hva kan skje hvis jeg presser meg selv for mye? Noen tegn jeg kan være oppmerksom på, så det ikke går for langt denne gangen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bipp.. 0 0 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Tror det kan være veldig individuelt. Hva med å sette seg ned med penn og papir og notere hvordan du har vært tidligere i dårlige perioder, og så følge med om noen av disse tegnene viser seg. For meg blir det mer uro og dårligere konsentrasjon, men for deg kan det jo gå på søvn, spisemønster e.l. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio 7 569 0 Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Tror det kan være veldig individuelt. Hva med å sette seg ned med penn og papir og notere hvordan du har vært tidligere i dårlige perioder, og så følge med om noen av disse tegnene viser seg. For meg blir det mer uro og dårligere konsentrasjon, men for deg kan det jo gå på søvn, spisemønster e.l. Har laget en sånn liste, men jeg skjønner ikke helt hvilken nytte jeg har av den. Jeg kan krysse av for flere punkter, men vet ikke hva jeg skal gjøre med det. Jeg kan også fortelle behandler om ting som står på lista, men det virker ikke som det får noen betydning for behandlingen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bipp.. 0 0 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Har laget en sånn liste, men jeg skjønner ikke helt hvilken nytte jeg har av den. Jeg kan krysse av for flere punkter, men vet ikke hva jeg skal gjøre med det. Jeg kan også fortelle behandler om ting som står på lista, men det virker ikke som det får noen betydning for behandlingen. Hvis du pr nå kan krysse av for flere punkter mener jeg du må trappe ned på aktiviteter som gir deg stress, og gjerne opp på positive ting som trening og turgåing. Dette funker i hvetfall for meg og jeg er veldig var for stress. Ikke forhold deg passiv til hva behandleren sier men bruk din egen kunnskap om deg selv aktivt til å bli bedre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.