morsan Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 http://www.dagbladet.no/2009/11/29/nyheter/utenriks/usa/jesus/utrolige_historier/9253585/ 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Djiizez ;-p Hehe, rett uttrykk i denne sammenheng :-) 0 Siter
Axcia Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Hehe, rett uttrykk i denne sammenheng :-) Hihi... nettopp derfor ja. :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Men altså - dersom dette fører til at dama får orden på livet igjen og sånt så spiller det vel ingen rolle hva som egentlig er på det strykejernet. ) 0 Siter
Gjest det er meg det Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Jeg synes heller det kan minne om jomfru Maria eller kanskje en dårlig etterligning av Mona Lisa? 0 Siter
laban Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 ''Hun planlegger nå å oppbevare strykejernet i skapet og heller kjøpe et nytt. '' Det tror jeg kan være lurt, hvis hun vil beholdet "bildet". Evt. bruke jernet bare unntaksvis, slik jeg selv gjør. Men det er ikke av religiøse grunner. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 ''Hun planlegger nå å oppbevare strykejernet i skapet og heller kjøpe et nytt. '' Det tror jeg kan være lurt, hvis hun vil beholdet "bildet". Evt. bruke jernet bare unntaksvis, slik jeg selv gjør. Men det er ikke av religiøse grunner. ''Evt. bruke jernet bare unntaksvis, slik jeg selv gjør. Men det er ikke av religiøse grunner.'' Hehe ;-) Skriver under på den. Veldig sesongbetont og lett panisk bruk. 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Jesus? Jeg trodde det var et maleri.. http://www.snl.no/system/images/m/mona_lisa.jpg har ikke lest under overskriften, bare sett strykejernet. 0 Siter
morsan Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Skrevet 1. desember 2009 Men altså - dersom dette fører til at dama får orden på livet igjen og sånt så spiller det vel ingen rolle hva som egentlig er på det strykejernet. ) Ja, det at det tydeligvis hjelper denne dama er jo fint:-) Verre med tilsvarende historier som utnyttes kommersielt. 0 Siter
morsan Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Skrevet 1. desember 2009 ''Hun planlegger nå å oppbevare strykejernet i skapet og heller kjøpe et nytt. '' Det tror jeg kan være lurt, hvis hun vil beholdet "bildet". Evt. bruke jernet bare unntaksvis, slik jeg selv gjør. Men det er ikke av religiøse grunner. *knegg* Kjenner meg igjen i den der ja... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.