Gå til innhold

Jesus åpenbarer seg på et strykejern!


morsan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men altså - dersom dette fører til at dama får orden på livet igjen og sånt så spiller det vel ingen rolle hva som egentlig er på det strykejernet. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Hun planlegger nå å oppbevare strykejernet i skapet og heller kjøpe et nytt. ''

Det tror jeg kan være lurt, hvis hun vil beholdet "bildet".

Evt. bruke jernet bare unntaksvis, slik jeg selv gjør. Men det er ikke av religiøse grunner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hun planlegger nå å oppbevare strykejernet i skapet og heller kjøpe et nytt. ''

Det tror jeg kan være lurt, hvis hun vil beholdet "bildet".

Evt. bruke jernet bare unntaksvis, slik jeg selv gjør. Men det er ikke av religiøse grunner.

''Evt. bruke jernet bare unntaksvis, slik jeg selv gjør. Men det er ikke av religiøse grunner.''

Hehe ;-) Skriver under på den. Veldig sesongbetont og lett panisk bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså - dersom dette fører til at dama får orden på livet igjen og sånt så spiller det vel ingen rolle hva som egentlig er på det strykejernet. :o)

Ja, det at det tydeligvis hjelper denne dama er jo fint:-)

Verre med tilsvarende historier som utnyttes kommersielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hun planlegger nå å oppbevare strykejernet i skapet og heller kjøpe et nytt. ''

Det tror jeg kan være lurt, hvis hun vil beholdet "bildet".

Evt. bruke jernet bare unntaksvis, slik jeg selv gjør. Men det er ikke av religiøse grunner.

*knegg* Kjenner meg igjen i den der ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...