Gå til innhold

Merkelig oppførsel?

Anbefalte innlegg

Gjest karine30
Skrevet

Synes kjæresten min oppfører seg rart. Han er ekstremt perfeksjonist, han er fryktelig impulsiv og angrer nesten alltid etterpå, han finner feil med alt og alle. Han kan synes mennesker eller hva det måtte være er FANTASTISK en stund og så finner han alltid feil med de/det og kutter de ut, han sier at han skal gjøre ting/slutte å gjøre ting, men gjør det motsatte, han klager på folks oppførsel, men gjør det samme selv.

Han skriver ekstremt detaljerte meldinger til meg. Fks: " Spist poteter, brokkoli, kjøttpudding og brun saus, skal ha is med bær på i kveld, har tent 9 stearinlys, gikk tur klokken 12.15" Er det bare jeg som reagerer på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres slitsomt ut å være så perfeksjonist. Ikke for deg, men for han selv.

Kjedelig at han ikke klarer å holde på relasjoner over tid, for det er ikke så morsomt i lengden å gå lei og skaffe stadig nye venner..

Kanskje han har problemer med å senke skuldrene og ta det litt mer som det kommer?

Gjest shunyata
Skrevet

Jeg var sånn før...har det i mindre grad nå...

Denne oppførselen kan skyldes lavt selvbilde... mye av dette vil forsvinne når selvbildet blir bygget opp...

Skrevet

Vet ikke helt, men virker som han mangler identitetsfølelse, og alt som kan følge i kjøevannet av det. Vet du noe om oppveksten hans ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...