Gå til innhold

Hjelp..


Gjest Kvinne, 32 aar

Anbefalte innlegg

Gjest Kvinne, 32 aar

Jeg fikk min første menstruasjon da jeg var 8 år, fikk diagnosen PCOS da jeg var 21, og ble behandlet med Glucophage. Jeg er nå 32 år. Jeg har veldig tynt hår, og mye hårvekst, cyster eggstokker. C Peptid hadde utslag. Min mormor hadde Bechterev, og min mor har reumatisme og artroser. Min mor måtte skifte begge hofter før hun var 50 år. Jeg har fått Voltaren i flere år grunnet: Betennelse i muskelposer (men når jeg spør legen videre om dette får jeg aldri svar) Jeg har konstant verk i ansikt/kinnben, skuldre, kropp, fingre, og er alltid stiv i kroppen.Har mye hodepine. Jeg har mange klumper som kan kjennes spesielt mellom ribbeina, og jeg synes det er vondt når noen kommer borti meg, "killer " meg o.l. En fysioterapaut sa disse klumpene var bet. i muskelposene . Jeg er 32 år, og ønsker å finne ut hva som kan feile meg. Føler at jeg går rundt med influensa..Denne konstante verkingen hemmer meg i dagliglivet. Jeg svir/brenner bak i skuldrene og det er så ømt over alt baki der. Jeg føler selv dette er unormalt. Jeg er i jobb og beveger meg normalt. Men når jeg går tur i skauen, er jeg veldig stiv etterpå. Hva skjer med kroppen min og hvordan skal jeg gå frem for å finne ut hva jeg feiler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...