Gjest Kvinne, 32 aar Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Jeg fikk min første menstruasjon da jeg var 8 år, fikk diagnosen PCOS da jeg var 21, og ble behandlet med Glucophage. Jeg er nå 32 år. Jeg har veldig tynt hår, og mye hårvekst, cyster eggstokker. C Peptid hadde utslag. Min mormor hadde Bechterev, og min mor har reumatisme og artroser. Min mor måtte skifte begge hofter før hun var 50 år. Jeg har fått Voltaren i flere år grunnet: Betennelse i muskelposer (men når jeg spør legen videre om dette får jeg aldri svar) Jeg har konstant verk i ansikt/kinnben, skuldre, kropp, fingre, og er alltid stiv i kroppen.Har mye hodepine. Jeg har mange klumper som kan kjennes spesielt mellom ribbeina, og jeg synes det er vondt når noen kommer borti meg, "killer " meg o.l. En fysioterapaut sa disse klumpene var bet. i muskelposene . Jeg er 32 år, og ønsker å finne ut hva som kan feile meg. Føler at jeg går rundt med influensa..Denne konstante verkingen hemmer meg i dagliglivet. Jeg svir/brenner bak i skuldrene og det er så ømt over alt baki der. Jeg føler selv dette er unormalt. Jeg er i jobb og beveger meg normalt. Men når jeg går tur i skauen, er jeg veldig stiv etterpå. Hva skjer med kroppen min og hvordan skal jeg gå frem for å finne ut hva jeg feiler? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.