Gå til innhold

Svineinfluensa-vaksine


Gjest Hanne Sofie

Anbefalte innlegg

Gjest Hanne Sofie

Hei! Jeg er ei jente på 28 år som nettopp har fått vite at jeg er gravid. Ble veldig glad, men så ble jeg bekymret. Jeg tok svineinfluensa-vaksinen for 3 uker siden, og var sannsynlig på vei alt da (dog tidlig). Jeg er redd for at det kan ha skadet fosteret? Jeg har en legetime om 2 uker, men tenker på dette hele tiden. Hva med hepatitt-vaksinen? Jeg tok den siste av totalt tre hepatitt A-og B- vaksiner ca èn uke før jeg ble befruktet. Har det noe å si?Jeg vet man ikke bør være gravid når man tar den. Jeg er sykepleier, derfor alle disse vaksinene som jeg ble anbefalt å ta. Det er som om jeg ikke tør å glede meg over den bittelille i magen, for jeg er redd jeg har "ødelagt" fosteret.Jeg har ikke vært plaget med blødninger. Jeg har tatt folat de siste 3 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...