Gå til innhold

Spiseforstyrrelser


Gjest MvH: Drama Dama<3

Anbefalte innlegg

Gjest MvH: Drama Dama<3

Hei, jeg går på do 1-2 ganger noen ganger Ikke i det hele tatt, Jeg har alltid vondt i magen. Jeg tenker hele tiden på Fethet og tynnhet, ser på andre og tenker hun/han er tynn Hun/han er Feit, Men hva er jeg? jo FEIT! 52,3 kilo, 13 år og 157 høy! jeg er alltid kvalmen etter jeg har spist og spiser ganske lite, Noen ganger er jeg så sulten på mat att jeg spiser allt jeg finner nesten da,, jeg har flytende følelser holdt jeg på og si, tørr ikke og si noe til foreldre, kun venner vet det, eller de vet det ikke, men jeg ser de på de, prøver og spise 3 ganger daglig, spiser halv skål med forkostblanding, INGEN ting på skolen, Kansje en brødskive når jeg kommer hjem, og LITE middag, mamma bekymmrer seg, jeg klarer ikke og konsentrere meg på foreksempel tentamen, rare lyder fra magen min, Jeg får vondt, holder magen min blåst inne så langt jeg klarer , i tillfelle noen ser på meg, prøver og skulke svømming, rører meg veldig mye, Rir hver dag også helger, håndball 2 dager i uken og så er det jo kamper, Jeg har innmari vondt i magen hele tiden, MYE luft, men ikke sån nat jeg fiser,,, holder detinne,, når jeg går på do så kommer det bare luft ut NEsten, Jeg er lettskremt og begynner og grine nesten begrynn av allt, Jeg har blitt mobbet veldig mye før, Jeg orker ikke tanken av mat, Blir synsykt kvalmen, men vill ikke spy det ut, jeg har alltid hatt vondt i magen siden jeg var liten, og alltid spist lite, Men nylig blir jeg så innmari kvalmen, såver dårlig,Tenker så mye på Vekt, Utseenede, følelser, Hva kan det være? og hva skal jeg gjøre? Jeg tørr ikke og snakke med foreldre,, stoler ikke nåkk på venner, HJELP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære, søte deg - dette må du søke hjelp for! Du er på vei rett inn i et spiseforstyrret helvete.

Du har en flott vekt i forhold til høyden din. Husk at du ikke er en spinkel liten jentunge lenger, du er i ferd med å bli en kvinne med de former en kvinne skal ha.

Ikke det minste rart du ikke klarer å konsentrere deg, at du har vondt i magen og at magen din romler hele tiden når du ikke spiser. Kroppen din hyler etter næring! Kroppen trenger næring for å fungere, hjernen din trenger næring (både fett, proteiner og karbohydrater) for å fungere og ta opp ny lærdom.

Vær så snill - snakk med noen! Om du ikke klarer å snakke med mamma eller pappa kan du kanskje snakke med helsesøster? En tante? Moren til en venninne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...