Gå til innhold

Søvngjengeri


Gjest Søvngjengeren2

Anbefalte innlegg

Gjest Søvngjengeren2

Hei Da jeg var liten gikk jeg mye i søvne. Det kunne skje mye rart, og det gjorde det. I voksen alder har jeg ikke vært plaget av det. Men i det siste har jeg begynt å gjøre ting etter å ha lagt meg full. Jeg har flere eksempler på at jeg har kommet hjem med promille, dog ikke høy promille, og lagt meg i sengen sammen med min kone. Jeg husker alt og er som sagt ikke veldig beruset. Men, så gjør jeg ting jeg ikke husker etterpå. Jeg har tisset på gulvet, jeg har satt satt meg i sengen til min datter og tisset (heldigvis uten at hun var der), og jeg har satt meg i sengen til en jente som overnattet hos min 6 år gamle sønn. Dette er veldig skremmende. For jeg husker ikke at jeg har gjort disse tingene. Jeg er redd for at jeg skal gjøre ting som kan skade mine barn eller min kone. I tillegg, går det ut over min kone som våkner og ikke får sove i etterkant. Dette sliter veldig på forholdet vårt. Jeg vet ikke om det er søvngjengeri eller om det rett og slett er alkoholen som gjør det. Spørsmålet mitt er om det kan være at alkoholen gjør at jeg har begynt å gå i søvne igjen; at den på en måte forsterker eller har fått søvngjengeriet mitt til å blusse opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slutt å drikke ;)¨

Får du søvngjengeril når du ikke er full og, så kan du skaffe deg rivotril. Det er en medisin som funker 99% mot søvngjengeri. Men de kan IKKE taes med alkohol-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...