Gå til innhold

Tenking


Gjest Skulle ønske jeg hadde begrenset tenking

Anbefalte innlegg

Gjest Skulle ønske jeg hadde begrenset tenking

Jeg tenker på¨kjæresten hvert sekund av min våkne tid, det er så fryktelig slitsomt. Han har jobber mye i et annet land så er vekkreist en god del, vi bor ikke sammen.

Vi har hatt problemer en stund, han er så usikker på om vi passer sammen. Han har også gjort det slutt, men ville ha meg tilbake etter to dager, og jeg kom selvfølgelig tilbake..

Jeg overhørte en samtale mellom han og en kamerat sist han var hjemme, han snakket om meg og sa "vi er litt forskjellige så det er så vanskelig."

Er livredd for å miste han igjen, men prøver å si til meg selv at jeg lever en gang, og jeg kan ikke bruke all min energi på denne mannen, som ikke er fornøyd med meg en gang. Hvordan klare å legge vekk bekymringstankene? jeg blir gal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...