Gå til innhold

Journal fra sykehus

Anbefalte innlegg

Gjest khaosan
Skrevet

Kan man få utlevert journal fra sykehus på samme måte som fra et legekontor. Tenker ikke på psykehus, men sykehus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å spørre om de kan sende den hjem til meg når jeg har vært på sykehuset og det er aldri noe problem

Gjest litt overrasket
Skrevet

Er det vanlig å ha en egen perm med sykehusjournaler hjemme? Hva er poenget?

Trodde det var nok at leger og helsepersonell hadde oversikten, jeg.

Nå skal det sier at jeg aldri er hos legen så og si, og på sykehus har jeg vært kun en gang.

Gjest noctambulant
Skrevet

Nå skal det sier at jeg aldri er hos legen så og si, og på sykehus har jeg vært kun en gang.

Å bli kjent med egen helse? Hva er problemet? Du som er litt overrasket.

Skrevet

''Trodde det var nok at leger og helsepersonell hadde oversikten, jeg.''

Poenget er å ha oversikten selv over hva som står skrevet om ens egen helse - det er vel ikke rart?

Skrevet

''Trodde det var nok at leger og helsepersonell hadde oversikten, jeg.''

Poenget er å ha oversikten selv over hva som står skrevet om ens egen helse - det er vel ikke rart?

Hvis man hadde hatt den perfekte legen, hadde det sikkert vært unødvendig, men finnes han?

Han på TV, vet dere - som interesserer seg for hver enkelt pasient? Som kommer med forslag til løsninger selv og undersøker ting grundig? Som tilogmed er lydhør for pasientens egne meninger? ;-)

Skrevet

Det kan være greit å ha den om en skal for eksempel få privat behandling, eller skal flytte langt unna.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Etter skriftelig forespørsel kan du få kopi av journal fra sykehus inkl psykiatri.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...