Gjest khaosan Skrevet 2. desember 2009 Skrevet 2. desember 2009 Kan man få utlevert journal fra sykehus på samme måte som fra et legekontor. Tenker ikke på psykehus, men sykehus. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. desember 2009 Skrevet 2. desember 2009 Jeg pleier å spørre om de kan sende den hjem til meg når jeg har vært på sykehuset og det er aldri noe problem 0 Siter
Gjest litt overrasket Skrevet 2. desember 2009 Skrevet 2. desember 2009 Er det vanlig å ha en egen perm med sykehusjournaler hjemme? Hva er poenget? Trodde det var nok at leger og helsepersonell hadde oversikten, jeg. Nå skal det sier at jeg aldri er hos legen så og si, og på sykehus har jeg vært kun en gang. 0 Siter
Gjest noctambulant Skrevet 2. desember 2009 Skrevet 2. desember 2009 Er det vanlig å ha en egen perm med sykehusjournaler hjemme? Hva er poenget? Trodde det var nok at leger og helsepersonell hadde oversikten, jeg. Nå skal det sier at jeg aldri er hos legen så og si, og på sykehus har jeg vært kun en gang. Å bli kjent med egen helse? Hva er problemet? Du som er litt overrasket. 0 Siter
Helmi Skrevet 2. desember 2009 Skrevet 2. desember 2009 Er det vanlig å ha en egen perm med sykehusjournaler hjemme? Hva er poenget? Trodde det var nok at leger og helsepersonell hadde oversikten, jeg. Nå skal det sier at jeg aldri er hos legen så og si, og på sykehus har jeg vært kun en gang. ''Trodde det var nok at leger og helsepersonell hadde oversikten, jeg.'' Poenget er å ha oversikten selv over hva som står skrevet om ens egen helse - det er vel ikke rart? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 2. desember 2009 Skrevet 2. desember 2009 ''Trodde det var nok at leger og helsepersonell hadde oversikten, jeg.'' Poenget er å ha oversikten selv over hva som står skrevet om ens egen helse - det er vel ikke rart? Hvis man hadde hatt den perfekte legen, hadde det sikkert vært unødvendig, men finnes han? Han på TV, vet dere - som interesserer seg for hver enkelt pasient? Som kommer med forslag til løsninger selv og undersøker ting grundig? Som tilogmed er lydhør for pasientens egne meninger? ;-) 0 Siter
siameser Skrevet 2. desember 2009 Skrevet 2. desember 2009 Er det vanlig å ha en egen perm med sykehusjournaler hjemme? Hva er poenget? Trodde det var nok at leger og helsepersonell hadde oversikten, jeg. Nå skal det sier at jeg aldri er hos legen så og si, og på sykehus har jeg vært kun en gang. Det kan være greit å ha den om en skal for eksempel få privat behandling, eller skal flytte langt unna. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Etter skriftelig forespørsel kan du få kopi av journal fra sykehus inkl psykiatri. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.