Gjest sibylle 0 0 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hva kan en gjennomført Rorschach test med få og vanlige svar si om pasientens diagnose? Er psykiatriens forklaring på dette dvs.at pasienten blir overveldet av impulser og derfor ikke greier å kommet på et svar, den eneste riktige. Derfor er det snakk om psykosetrussel? Selv om man har dårlig fantasi behøver man ikke å være psykisk syk? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uli 0 0 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 http://skepsis.no/blog/?p=2853 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MedicNerd 0 0 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hmmmm... Vet ikke noe fornuftig svar. Det første jeg tenkte var "bruker man i det hele tatt dette nå om dagen?" Hadde jeg blitt presentert for de plakatene, ville nok svarene mine vært blekksøl, blekksøl og enda mer blekksøl 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.