Gå til innhold

julegavetips??


Gjest O jul med din glede...?

Anbefalte innlegg

Gjest O jul med din glede...?

Jeg er ei jente på 29 som her vært sammen med min kjære (som også er 29) i 3 mnd. Og jeg har ikke peiling på hva jeg skal kjøpe til han i julegave. Vi har jo ikke vært sammen så lenge og jeg vet ikke hva som passer. Jeg har spurt han hva han ønsker seg men sier han vet ikke.. Noen tips??? Og hvor mye skal jeg legge i??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du som tross alt har vært kjæreste med ham i 3 mnd ikke vet hva som passer, hvordan skal da vi, som overhodet ikke kjenner ham vite det? ;o)

Min kjære fikk visst noen kjøkkensaker jeg mente han trengte den første jula. :o) Vannkoker og noen gode kniver tror jeg det var. Og sikkert noe klær.

Men noe til en fritidsinteresse han har? Klær? Atle Antonsen-dvd'en? Musikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde ha blitt godt nok kjent med kjæresten din til å vite om noen hobbyer eller interesser han har. Ellers så er kommunikasjonen dere imellom så dårlig at jeg ikke har tro på forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...