Gå til innhold

Jeg er så sint,hva er det som feiler meg?

Anbefalte innlegg

Det er ingen grunner til at jeg er sint, det virker som det er mer kjemisk.Jeg har brukt p-sprøyten i ett år og har sluttet for to mnd siden, jeg har ikke fått menstrasjonen tilbake. Jeg mener det at det er virkelig ille, jeg er ikke meg selv og jeg trenger hjelp.Finnest det noen medisin som kan dempe min agressivitet? Jeg må tilføye at jeg i tillegg til å være sint så er jeg stresset og jeg sover dårlig om natten.

Fortsetter under...

Bruk av Depo Provera fører til mangel på hormonet progesteron, som igjen fører til en rekke plager. Sjekk en amerikansk nettside som heter thrivonline eller noe sånt.

Du kan bruke en medisin som heter Progynova for å rette opp hormonbalansen. Du får den på resept, jeg har ikke prøvd det selv - det kan jo hende man roter til hormonbalansen enda mer på den måten. Kanskje det retter seg selv på sikt.

Jeg har brukt Depo i mange år uten å ha noen plager, men sluttet med det fordi jeg fikk noen alvorlige helseplager (som det nå viser seg at kanskje ikke har noe med det å gjøre likevel - men hvem vet, det tar jo år og dag å få en diagnose i dette landet).

Men jeg tror ikke du skal bekymre deg for at du ikke har fått tilbake mensen i hvert fall - jeg har hørt at det kan ta opp til 3 år (!) men selv ble jeg gravid etter 8 måneder uten å ha fått mensen tilbake i det hele tatt. Etter svangerskapet fikk jeg mensen som vanlig.

Hilsen Mill

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...