Gå til innhold

NHD:Efexor og sarotex trygt?


Gjest khaosan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det blir som å øke dosen Efexor. Jeg kan ikke vurdere om det er ok for deg som allerede bruker 300mg. Vanligvis går det bra, men dette må du drøfte med legen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest khaosan

Det blir som å øke dosen Efexor. Jeg kan ikke vurdere om det er ok for deg som allerede bruker 300mg. Vanligvis går det bra, men dette må du drøfte med legen din.

Det er min psykiater som har gitt meg denne kombinasjonen, ble bare litt redd for at han ikke hadde tenkt på serotonin syndrom eller interaksjoner.

Har brukt efexor i et par år, 300 mg i et år har aldri hatt bivirkninger uten om nedsatt libido. Sarotexen er bare for å sove på.

Godt å faktisk kunne trappe ned på benzobruken for søvnproblemene isteden for å øke toleransen.

Beste ikke benzo "sovemedisinen" jeg har prøvd. Fra oppvåkninger hele natten til null, hvis dette varer er jeg veldig glad. En ting er insomni mens oppvåkninger og mareritttukter er enda verre. Blir jo aldri helt utvhvilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...