Gå til innhold

NHD;pinlig.


Gjest syyykt......

Anbefalte innlegg

Gjest syyykt......

hei.jeg er 29 år. og jeg har en unormal måte å ikke legge på meg på....jeg starter avføring selv med fingrene inni rompa....tømmer meg....mange år har jeg det....daglig....tørr ikke å si det til psykiateren min for jeg syns det er så syyykt....er det farlig, jeg blør.....??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det er ikke å anbefale. Du blør av det - det sier sitt.

Dessuten hjelper det ikke for slanking. Når avføringen har nådd dit ned, er all energi som skal tas opp tatt opp for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rareste her er vel at du tror du unngår å legge på deg av denne metoden din? Man skulle vel tro at når maten har blitt til drit, og praktisk talt kan dras ut av rumpa (eller hva det er du gjør, som ikke er så lett å forestille seg...), så har alle kaloriene blitt sugd opp i kroppen din?

Jeg skjønner godt du kvier deg for å fortelle dette til psykiateren din. Ting man gjør med sin egen anus egner seg dårlig som samtaletema. Men, folk som blir psykiatere, de liker jo sånt. Dess rarere, dess bedre, synes de. Og hvis psykiateren har jobbet i psykiatrien i mange år, har han/hun sikkert hørt så mange bisarre rumpe-historier at vedkommende knapt vil la seg anfekte av din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest been there done that

Hei, jeg er like gammel som deg. Pga en sykdom/skade som jeg ikke visste om så holdt jeg på flere år på denne måten fra jeg var femten til til jeg var 18, pga jeg ikke fikk tømt tarmen på andre måter. Jeg var dødsflaut, turde ikke si noenting til legen om det. Jeg skammet meg sånn over det og var fortvilet over at tarmen ikke fungerte som før uten at noen forsto hvorfor

Nå har jeg hatt en rekke operasjoner og kan tømme tarmen på normalt vis. Og jeg vet at dette ikke er uvanlig.

Jeg vet ikke om dette er så lurt å holde på med i lengden. tenker at negler (hvis du ikke bruker hansker) kan skape sår. Du skaper et unormalt avføringsmønster, og vil antakelig få mere smerter og lurt i magen av dette. Hvorfor ikke bruke andre avføringsmidler?

Dette er du nødt til å si til helsepersonell hvis du skal ha hjelp. Tro meg, de har hørt om dette før og vil ikke se rart på deg. Jeg har et veldig stort ønske om at helsepersonell må bli flinkere til å stille pasientene spm om dette, spesielt de unge. Jeg kunne blitt fanget opp mange år tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...