Gjest syyykt...... 0 0 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 hei.jeg er 29 år. og jeg har en unormal måte å ikke legge på meg på....jeg starter avføring selv med fingrene inni rompa....tømmer meg....mange år har jeg det....daglig....tørr ikke å si det til psykiateren min for jeg syns det er så syyykt....er det farlig, jeg blør.....?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teah 0 0 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Ja du bør søke hjelp umiddelbart. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smea 0 0 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 har gjort det noen få ganger for lenge siden,men ikke pga slanking,er det også unormalt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater 33 514 1 010 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det er ikke å anbefale. Du blør av det - det sier sitt. Dessuten hjelper det ikke for slanking. Når avføringen har nådd dit ned, er all energi som skal tas opp tatt opp for lenge siden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marlenexxx27 855 0 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det rareste her er vel at du tror du unngår å legge på deg av denne metoden din? Man skulle vel tro at når maten har blitt til drit, og praktisk talt kan dras ut av rumpa (eller hva det er du gjør, som ikke er så lett å forestille seg...), så har alle kaloriene blitt sugd opp i kroppen din? Jeg skjønner godt du kvier deg for å fortelle dette til psykiateren din. Ting man gjør med sin egen anus egner seg dårlig som samtaletema. Men, folk som blir psykiatere, de liker jo sånt. Dess rarere, dess bedre, synes de. Og hvis psykiateren har jobbet i psykiatrien i mange år, har han/hun sikkert hørt så mange bisarre rumpe-historier at vedkommende knapt vil la seg anfekte av din. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe 48 985 399 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det er et vanlig avføringsregime som man lærer på sykehus, men jeg tror det er vanlig å bruke gummihanske og glidemiddel i så fall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest been there done that 0 0 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hei, jeg er like gammel som deg. Pga en sykdom/skade som jeg ikke visste om så holdt jeg på flere år på denne måten fra jeg var femten til til jeg var 18, pga jeg ikke fikk tømt tarmen på andre måter. Jeg var dødsflaut, turde ikke si noenting til legen om det. Jeg skammet meg sånn over det og var fortvilet over at tarmen ikke fungerte som før uten at noen forsto hvorfor Nå har jeg hatt en rekke operasjoner og kan tømme tarmen på normalt vis. Og jeg vet at dette ikke er uvanlig. Jeg vet ikke om dette er så lurt å holde på med i lengden. tenker at negler (hvis du ikke bruker hansker) kan skape sår. Du skaper et unormalt avføringsmønster, og vil antakelig få mere smerter og lurt i magen av dette. Hvorfor ikke bruke andre avføringsmidler? Dette er du nødt til å si til helsepersonell hvis du skal ha hjelp. Tro meg, de har hørt om dette før og vil ikke se rart på deg. Jeg har et veldig stort ønske om at helsepersonell må bli flinkere til å stille pasientene spm om dette, spesielt de unge. Jeg kunne blitt fanget opp mange år tidligere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.