Gå til innhold

Hjertefplager


Gjest Ulrikke

Anbefalte innlegg

Gjest Ulrikke

Hei, jeg er en jente på 19 år, som har et problem med hjertet. Jeg opplever noen gang at hjerte plutselig slår kjemperaskt i takt med pulsen i halsen. Dette er veldig ubehagelig og varer opptil 30 minutter. Når dette skjer får jeg vondt i brystkassen, i hjertet, halsen og blir generelt sliten. Hvis jeg ligger helt stille mens dette skjer, kan en se at kroppen, og da spesielt brystet og halsen dirrer og dunker veldig raskt. Hva kan dette være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trooghåp

når du ligger i sengen..har du da følelsen av,at hele senga hopper?.Hjertet slår så hart,at hele hodet ,halsen og inni øret dunkes som bare det?

Har du masse bekymringer,det kan også være utslag av slike anfall..sånn var det i hvertfall med meg!

Hjertet mitt er helt i orden..sjekket det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Dette er overveiende sannsynlig helt ufarlig, men forsterkes ved at det gir deg bekymringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...