Gjest verre og verre for hver time Skrevet 6. desember 2009 Skrevet 6. desember 2009 Jeg tok s vaksinen for litt over to uker siden. I dag våknet jeg med halssmerter og smertene har bare økt. Nå er det skikkelig vondt. Jeg har tatt halstabletter og annet som kan virker. Det pleier å ta det bort men smertene bare øker. Det pussige er at jeg er i bra form ellers. Hva kan dette være for noe? Bakterier? 0 Siter
Gjest verre og verre for hver time Skrevet 6. desember 2009 Skrevet 6. desember 2009 streptokokkinfeksjon? MEn skulle jeg ikke fått feber da? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. desember 2009 Skrevet 6. desember 2009 MEn skulle jeg ikke fått feber da? Ja det er normalt med feber dersom man har streptokokkinfeksjon men ingen must. 0 Siter
Gjest Legerutengrenser Skrevet 6. desember 2009 Skrevet 6. desember 2009 Vondt å svelge? Tykk i stemmen? Titt i speilet og se om du ser digre mandler, kanskje med litt gulhvite prikker. Da er det nok streptokokker, få deg en penicillinkur. 0 Siter
Gjest saphira Skrevet 6. desember 2009 Skrevet 6. desember 2009 Du kan jo ha fått svineflu selv om du har tatt vaksinen. 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 6. desember 2009 Skrevet 6. desember 2009 Gurgle med Corsodyl, om du har? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.