Gjest verre og verre for hver time 0 0 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg tok s vaksinen for litt over to uker siden. I dag våknet jeg med halssmerter og smertene har bare økt. Nå er det skikkelig vondt. Jeg har tatt halstabletter og annet som kan virker. Det pleier å ta det bort men smertene bare øker. Det pussige er at jeg er i bra form ellers. Hva kan dette være for noe? Bakterier? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins 14 565 2 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 streptokokkinfeksjon? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest verre og verre for hver time 0 0 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 streptokokkinfeksjon? MEn skulle jeg ikke fått feber da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins 14 565 2 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 MEn skulle jeg ikke fått feber da? Ja det er normalt med feber dersom man har streptokokkinfeksjon men ingen must. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Legerutengrenser 0 0 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Vondt å svelge? Tykk i stemmen? Titt i speilet og se om du ser digre mandler, kanskje med litt gulhvite prikker. Da er det nok streptokokker, få deg en penicillinkur. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest saphira 0 0 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Du kan jo ha fått svineflu selv om du har tatt vaksinen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola 0 0 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Gurgle med Corsodyl, om du har? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.