Gå til innhold

"Hodesus"

Gjest hodesus -81-
 Del

Anbefalte innlegg

Gjest hodesus -81-

Hei. Jeg har fått diagnosen tinitus, og har lest en del om dette men lurer på noe mer muligens om dette. Mine plager er at nå har det blitt mye verre. Jeg la merke til en rar "metal"lyd når jeg rister på hode, har mistet hår, og er generelt litt for hissig over små ting som på jobb og med venner. Har dette noe sammenheng? Har andre med tinitus en følelse av at det ikke er i øre men inne i hode det suser? Har lest at andre har hodepine, er kvalm pluss mye mer men jeg er veldig oppegående. Aldri syk fra jobben, er med på det meste, uten at de oppstår noen slags trøtthet eller kvalme, bare veldig irritert over alle filleting som gjør at hele dagen blir ødelagt for meg å de rundt meg. Håper noen kan hjelpe meg. Mvh "hodesus" -81-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

frosken

Hei,

Har ikke svar på det du spør om, men fikk lyst til å si at tinnitus er alt fra et bagatellmesssig problem for noen til svært ødeleggende for andre. Mannen min hadde ganske sterk tinnitus (såvidt jeg har forstått kan man måle styrken) og fikk det i forbindelse med en operasjon som 18-åring. Han så på det som et lite problem, og pleide ikke engang å nevne det i kontakt med helsevesenet. Han fortalte at han opplevde det som ganske plagsomt de første månedene, men at han fort ble vant til det.

Har hørt om andre som bruker noe som ligner på et høreapparat for å bli mindre plaget av lyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
 Del

• Opprett ny...