Gå til innhold

Sliter med tillitt etter vond start!


Posh69

Anbefalte innlegg

Hei, i disse julebordstider får tillitten til min mann prøvd seg litt ekstra.

I starten av vårt forhold kjørte han litt dobbelt, datet endel og slettet seg ikke fra nettsteder han hadde vært på. Dette fant jeg ikke ut før etter at hus var kjøpt og jeg hadde kul på magen. Så da handlet det litt om å gjøre det beste ut fra situasjonen.

Vi er begge godt voksne og har vært gift før.

I dag har vi et flott forhold, MEN jeg sliter med sjalusi og at jeg ikke stoler på han fordi det var løgn og bedrag i starten. (det første halve året.. hvor vi bare datet). Vi snakker om det og han er villig til å gjøre alt for at jeg skal få tillitt til han igjen.. og jeg vet at jeg må "slippe" han litt ut også.

Problemet mitt er bare at jeg ikke kommer helt over det han har gjort, og er selvsagt livredd for at det skal skje igjen. AT jeg vet at han har vært i stand til å lyve for meg så inmari som han gjorde i begynnelsen, da får det meg til å undre om han kan gjøre det samme igjen.

Nå i disse julebordtider sliter jeg litt ekstra når jeg ser rundt meg hvordan folk oppfører seg.....

er det noen som har noen gode tips til hvordan men kan slappe av litt mer? Jeg bekymrer meg alt for mange timer i døgnet over hva som "kan" skje.... skulle ønske jeg kunne gi litt f noen ganger.. gjør han no galt er det jo ikke noe jeg får gjort noe med uansett. Og samtidig.. til dere som har opplevd utroskap, hvordan glemmer man sånt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tenker jeg

Det er så vanskelig og enkelt som at du ikke kan gjøre annet enn stole på han inntil det motsatte er bevist.

Jeg vet ikke hvorden en kommer over utroskap, men for meg hadde det vært nødvendig å gjøre det klinkende klart at hvis jeg fra nå av fant ut at det hadde vært noe tull, så er det over og ut. Finito. Inntil det ble tilfelle må en satse på at han er ærlig.

Jeg vte inderlig godt at det er vanskelig. Jeg har opplevd utroskap mot meg, men det finnes ingen annen måte å mørte dette på. En kan spises opp av sjalusi, men han kan like gjerne være utro, eller ikke, for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...