Gå til innhold

Xanor - erstatning


Gjest 86 Sabre

Anbefalte innlegg

Gjest 86 Sabre

Jeg har gjennom livet (52 år) hatt det jeg mener er store psykiske problemer. Riktignok er jeg, og har vært hele livet, i fast arbeid, med det er svært tungt. Panikkangst, sosial fobi ol. er visst diagnosen. Depresjon er en følge av det forannevnte. Å oppsøke "faren" er prøvd tusenvis av ganger, men har absolutt ingen effekt. Jeg har de siste årene brukt Seroxat (nå 15mg). Dette knekker depresjonen - ingen tvil. Hovedproplemet derimot forblir intakt. Gikk flere år på XANOR (lav dosering) med få bivirkninger, og med meget god effekt. Dette preparatet ble trukket fra markedet pga av utbredt misbruk. Erstaning: ingen (iflg min fastlege)! Kan dette være sant?? Ingen er vel så hjerteløse at de tar medisinen fra syke mennesker, bare fordi noen misbruker den (?). Jeg har kun brukt Seroxat de siste 1.5 år, og det går simpelthen ikke lenger. Jeg er svært fortvilt, og lurer på hvilken medisin du kan foreslå som erstatning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...