Gjest 86 Sabre 0 0 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg har gjennom livet (52 år) hatt det jeg mener er store psykiske problemer. Riktignok er jeg, og har vært hele livet, i fast arbeid, med det er svært tungt. Panikkangst, sosial fobi ol. er visst diagnosen. Depresjon er en følge av det forannevnte. Å oppsøke "faren" er prøvd tusenvis av ganger, men har absolutt ingen effekt. Jeg har de siste årene brukt Seroxat (nå 15mg). Dette knekker depresjonen - ingen tvil. Hovedproplemet derimot forblir intakt. Gikk flere år på XANOR (lav dosering) med få bivirkninger, og med meget god effekt. Dette preparatet ble trukket fra markedet pga av utbredt misbruk. Erstaning: ingen (iflg min fastlege)! Kan dette være sant?? Ingen er vel så hjerteløse at de tar medisinen fra syke mennesker, bare fordi noen misbruker den (?). Jeg har kun brukt Seroxat de siste 1.5 år, og det går simpelthen ikke lenger. Jeg er svært fortvilt, og lurer på hvilken medisin du kan foreslå som erstatning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest firepile 0 0 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 ''Dette preparatet ble trukket fra markedet'' Ble det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Romanov 0 0 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Xanor er ikke trukket tilbake fra markedet, det er fortsatt i salg. Så det var merkelig av legen din å gi deg den beskjeden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.