Gjest bølger Skrevet 7. desember 2009 Skrevet 7. desember 2009 I dag fikk jeg Liptor (kolestrolsenkende) og zopiclone Actavis (innsovningstabletter) i tillegg til at jeg bruker lamictal, wellbutrin og fluanxol. Hvordan passer denne blandingen sammen? Hvor lang tid tar det før innsovningstabletten virker, og når er den ute av kroppen igjen, slik at jeg trygt kan kjøre bil? 0 Siter
Gjest bipp.. Skrevet 7. desember 2009 Skrevet 7. desember 2009 Hender jeg bruker Zopiclone/Imovane. Jeg tar dem akkurat når jeg legger meg og de virker i løpet av minutter. Har opplevd at de ikke virker hvis jeg somler for lenge fra jeg tar dem til jeg legger meg. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 7. desember 2009 Skrevet 7. desember 2009 Hender jeg bruker Zopiclone/Imovane. Jeg tar dem akkurat når jeg legger meg og de virker i løpet av minutter. Har opplevd at de ikke virker hvis jeg somler for lenge fra jeg tar dem til jeg legger meg. Så de virker så pass fort. Jeg tenkte å ta dem etter at jeg har lagt meg, hvis jeg ikke sovner den første halvtimen. Vil prøve å sovne uten først. Det er helst når jeg skal på jobb neste dag jeg må ha dem, for da må jeg tidlig opp. Jeg er så veldig trett på jobb når jeg ikke får sove nok. I dag duppet jeg av på jobb flere ganger, og det går jo ikke. Har jeg fri kan jeg sove litt frempå hvis jeg har problemer med søvnen. Og da har jeg også anledning til å sove på dagen. 0 Siter
Gjest et forslag... Skrevet 8. desember 2009 Skrevet 8. desember 2009 Så de virker så pass fort. Jeg tenkte å ta dem etter at jeg har lagt meg, hvis jeg ikke sovner den første halvtimen. Vil prøve å sovne uten først. Det er helst når jeg skal på jobb neste dag jeg må ha dem, for da må jeg tidlig opp. Jeg er så veldig trett på jobb når jeg ikke får sove nok. I dag duppet jeg av på jobb flere ganger, og det går jo ikke. Har jeg fri kan jeg sove litt frempå hvis jeg har problemer med søvnen. Og da har jeg også anledning til å sove på dagen. hvorfor spurte du ikke legen som foreskrev medikamentene 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 8. desember 2009 Skrevet 8. desember 2009 hvorfor spurte du ikke legen som foreskrev medikamentene Resept på innsovningstablettene fikk jeg uten å ha vært hos legen. Jeg spurte bare i resepsjonen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.