Gå til innhold

Slått i hodet av meningsløsheten-igjen


Gjest Ellipse

Anbefalte innlegg

Gjest Ellipse

God morgen...eller noe.

Huff, i natt følte jeg meg helt på "randen". Men har jo hatt selvmordstanker mange ganger før, uten at jeg realiserer de. Så det er vel ingen grunn til å ta seg selv på alvor.

Har klart å holde de fæle tankene tilstrekkelig på avstand ganske lenge nå, ved hjelpa av mat, internett, ukeblader, tv og mere mat. Så går det plutselig opp for meg hvor hult det er, livet mitt... Så meningsløst, en balastning for alt og alle-ikke minst meg selv. Når følte jeg glede sist??? Når gledet jeg noen???

Nå har jeg i det minste kreket meg opp av sengen, der jeg har lagt i 17 timer...Tatt en dusj, og du verden, så mye det gjør å få vekk flere dager gammel størknet svette og tårer..De siste dagene har hygiene, medisiner(hjelper ikke uansett, men dog), mat, søvn...alt vært et j**** rot. Hadde vel befunnet meg på en eller annen avd. hvis noen hadde visst hvor ille det sto til(?). Innerst inne skulle jeg nok ønske at noen visste. Sukk.

Er vel derfor jeg skriver her nå, bare et slags behov om å si det...Har ingen spørsmål... Webmaster er velkommen til å slette hvis du vil, vet sånne "dagbokinnlegg" som det her ikke er ønksleig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...