Gå til innhold

slutte med AD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninne av meg fikk depresjon i sommer og fikk remeron. Nå etter tre mnd er hun bedre og har fått nedtrappings opplegg av legen sin. Er ikke tre mnd for liten tid på AD. Synes jeg har lest at NHD snakker om ett år. Er det sånn sett fare for at symptomene vil komme raskt tilbake??

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Et halvt år etter at en er helt frisk er et absolutt minimum.

Skrevet

Et halvt år etter at en er helt frisk er et absolutt minimum.

Da slutter hun alt for tidlig, det tok nemlig tid før den virket som de skulle og. Og hun begynte for tre måneder siden. Skal si det til henne før hun har slutta helt. Det er rart det der. Hun tar andre medisiner som ikke har noe med psyke å gjøre, men når det kommer til AD så vil de fleste slutte med det så fort som mulig.

Skrevet

Da slutter hun alt for tidlig, det tok nemlig tid før den virket som de skulle og. Og hun begynte for tre måneder siden. Skal si det til henne før hun har slutta helt. Det er rart det der. Hun tar andre medisiner som ikke har noe med psyke å gjøre, men når det kommer til AD så vil de fleste slutte med det så fort som mulig.

Skjønner ikke at AD skal være så mye verre enn andre medisiner? Kanskje fordi du finner veldig mange som er imot disse medisinene og skriver om det på nettet?

Hvor mange er det som skriver om at depresjon faktisk er dødelig? Om jeg fikk kreft var det vel ingen som ville la meg slutte med medisiner før dette var forsvarlig? Har litt problemer med å forstå jeg også :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...