Gå til innhold

Gutter som ikke liker oralsex?


Gjest GO30

Anbefalte innlegg

Jeg merker det godt selv at når kjæresten gir oralsex så er det godt, men gjør meg ikke stiv eller kåtere en jeg i utgangspunket var. Noen ganger kan det funke en periode, men holder det på for lenge blir jeg slapp og mister sexlysten.

Jeg blir faktisk kåtere av å gå ned på dama og slikke henne.

Hvor utbredt er dette?

Noen tips til endring? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja.. mange damer er faktisk ikke så flinke til å suge så det er viktig å gi råd om hvordan man liker det. Vanligvis er det altfor raskt og "mekanisk", noen biter og gjør det altfor hardt (Aiiii!). Utført riktig er det bare herlig =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Maglor sier; du må gi henne tips om hvordan du ønsker det. Kanskje det blir bedre om hun samtidig masserer testiklene dine eller lengre bak? Kanskje hun rett og slett må lage litt lyd, slik at du hører at hun nyter det.

Nå er det heller ikke slik at alle elsker oralsex, da. Det er ikke noe galt med deg om du foretrekker andre måter å ha sex på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man merker raskt om dette er noe jenta gjør fordi hun liker det og har lyst til å gjøre det.

Alt annet blir feil.

Jeg koser meg når jeg får lov til å gi til en kvinne, og derfor blir resultatet ofte bra også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...