Gå til innhold

Duotesten


Jomfruen 69

Anbefalte innlegg

Hei, jeg leser her på en tråd om Downs syndrom og blodprøve og ultralyd. Vi skal ta duotesten, venter bare på innkallelsen fra sykehuset. Er det noen her som vet hvor lang tid det tar fra man tar testen til man får et svar? Vi skal ta blodprøven og ultralyden samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi tok testen og fikk svaret ca. 10 dager etter. Tror de opplyste om at det tok ca. to uker, og at vi fikk svaret pr. brev dersom alt var ok, men dersom de anbefalte oss videre oppfølging så kom de til å ringe. Vi fikk brev.

Vi var også på UL og tok blodprøve samme dagen. Det var i uke 13 + 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk svar (beregning) ut fra ultralyden alene med en gang etter undersøkelsen.

Korrigert svar i posten etter et par uker da resultatene av blodprøven forelå.

Dette var på Rikshospitalet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk svar (beregning) ut fra ultralyden alene med en gang etter undersøkelsen.

Korrigert svar i posten etter et par uker da resultatene av blodprøven forelå.

Dette var på Rikshospitalet

Ja, UL-svaret fikk vi også med det samme, dvs legen forklarte underveis hvordan ting så ut og hva som var innenfor normalen osv og ga oss et svar ut fra det. Vi var på Ullevål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...