Gå til innhold

NHD: Så du dette?

Gjest nysgjerrig på dette

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok en stjerne som har fått akutt psykose og gått berserkkgang:)

Skrevet

Det er nok en stjerne som har fått akutt psykose og gått berserkkgang:)

Nei, nå skjønner jeg. Det er helt åpenbart at noen fra en fjern galakse prøver å hypnotisere folk der oppe. De planlegger å ta over de nordlige delene av landet. Hjelpes!

Gjest firepile
Skrevet

Nei, nå skjønner jeg. Det er helt åpenbart at noen fra en fjern galakse prøver å hypnotisere folk der oppe. De planlegger å ta over de nordlige delene av landet. Hjelpes!

Er nok bare Nissen som er ute og prøvekjører sleden.

Gjest hypnotika
Skrevet

Det der var nok romvesner som forsøkte å hypnotisere oss til ikke å se dem. Slik fikk de gjort noe de skulle gjøre her nede :-).

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Nei, jeg så det ikke. Var i Oslo.

Det var en russisk rakett :-)

Gjest balansekunstneren
Skrevet

Nei, jeg så det ikke. Var i Oslo.

Det var en russisk rakett :-)

Betyr det at hvis det kommer pasienter til dere og sier at de har sett ufoer, og at de blir overvåket av vesener fra fjerne galakser, kan dere da være sikre på at de er gærne?

Skrevet

Betyr det at hvis det kommer pasienter til dere og sier at de har sett ufoer, og at de blir overvåket av vesener fra fjerne galakser, kan dere da være sikre på at de er gærne?

Vi sjekker alltid :-)

Gjest hypnotika
Skrevet

Vi sjekker alltid :-)

Da finner du vel at ufoer veldig ofte er sanne, og at disse pasientene egentlig har evner som ingen andre har? :-)

Skrevet

Da finner du vel at ufoer veldig ofte er sanne, og at disse pasientene egentlig har evner som ingen andre har? :-)

Om personer kun sier de har sett ufoer, er det ingen grunn til å gjøre dem til pasienter.

Gjest hypnotika
Skrevet

Om personer kun sier de har sett ufoer, er det ingen grunn til å gjøre dem til pasienter.

Skjønner det :-). Det har vel litt med funksjon eller å gjøre, det forstår til og med jeg :_)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...