Gjest nysgjerrig på dette Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Du som bor i Trøndelag.... Hva tror du det kan være? http://www.vg.no/nyheter/vaer/artikkel.php?artid=596359 0 Siter
emmelina Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Det er nok en stjerne som har fått akutt psykose og gått berserkkgang:) 0 Siter
emmelina Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Det er nok en stjerne som har fått akutt psykose og gått berserkkgang:) Nei, nå skjønner jeg. Det er helt åpenbart at noen fra en fjern galakse prøver å hypnotisere folk der oppe. De planlegger å ta over de nordlige delene av landet. Hjelpes! 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Nei, nå skjønner jeg. Det er helt åpenbart at noen fra en fjern galakse prøver å hypnotisere folk der oppe. De planlegger å ta over de nordlige delene av landet. Hjelpes! Er nok bare Nissen som er ute og prøvekjører sleden. 0 Siter
Gjest hypnotika Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Det der var nok romvesner som forsøkte å hypnotisere oss til ikke å se dem. Slik fikk de gjort noe de skulle gjøre her nede :-). 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Nei, jeg så det ikke. Var i Oslo. Det var en russisk rakett :-) 0 Siter
Gjest balansekunstneren Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Nei, jeg så det ikke. Var i Oslo. Det var en russisk rakett :-) Betyr det at hvis det kommer pasienter til dere og sier at de har sett ufoer, og at de blir overvåket av vesener fra fjerne galakser, kan dere da være sikre på at de er gærne? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Betyr det at hvis det kommer pasienter til dere og sier at de har sett ufoer, og at de blir overvåket av vesener fra fjerne galakser, kan dere da være sikre på at de er gærne? Vi sjekker alltid :-) 0 Siter
Gjest hypnotika Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Vi sjekker alltid :-) Da finner du vel at ufoer veldig ofte er sanne, og at disse pasientene egentlig har evner som ingen andre har? :-) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Da finner du vel at ufoer veldig ofte er sanne, og at disse pasientene egentlig har evner som ingen andre har? :-) Om personer kun sier de har sett ufoer, er det ingen grunn til å gjøre dem til pasienter. 0 Siter
Gjest hypnotika Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Om personer kun sier de har sett ufoer, er det ingen grunn til å gjøre dem til pasienter. Skjønner det :-). Det har vel litt med funksjon eller å gjøre, det forstår til og med jeg :_) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.