Gjest Yoyomba Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Når jeg har vært på do gjør det vondt i rompa lenge etterpå. Jeg har ikke hard avføring som jeg vet om. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Har du hard avføring så vet du det 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Litt langt ned for dette forum. 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 kanskje du har noen hemoroider, eller sår et sted i endetarmen. få en lege til å se på det du. 0 Siter
Axcia Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Litt langt ned for dette forum. *knegg* 0 Siter
Gjest hypnotika Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Det kan være du har noen rifter der nede? Kjøp deg en zinksalve og smør rompa de i noen dager. Gror det seg ikke til bør du kanskje få noen til å ta en titt der bak? Forresten tror jeg det er veldig sjelden at psykiske sykdommer oppstår som følge av dette, men hvem vet? :-) 0 Siter
Gjest MedicNerd Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Åssen vondt da? Inni eller utapå? Kan nok være alt fra spente musker til hemoroider. Dumt det ikke er noe allmenlege på DOL for tida... Du har jo evt. Lommelegen.no, men det koster litt å få svar der. 0 Siter
natolars Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Litt langt ned for dette forum. Hehe, jeg må få si at jeg har så utrolig sans for humoren din. Hvis du ikke allerede gjør det, så bør du holde kåseri på hvert eneste julebord og personalfest i resten av din tid her på jorden! :-D Mvh 0 Siter
Gjest MedicNerd Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Hehe, jeg må få si at jeg har så utrolig sans for humoren din. Hvis du ikke allerede gjør det, så bør du holde kåseri på hvert eneste julebord og personalfest i resten av din tid her på jorden! :-D Mvh Støttes . Du er en slagferdig fyr som ofte får meg til å dra på smilebåndet! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.