Gå til innhold

Vondt i rompa

Anbefalte innlegg

Gjest Yoyomba
Skrevet

Når jeg har vært på do gjør det vondt i rompa lenge etterpå. Jeg har ikke hard avføring som jeg vet om.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Litt langt ned for dette forum.

Gjest best wishes
Skrevet

kanskje du har noen hemoroider, eller sår et sted i endetarmen. få en lege til å se på det du.

Gjest hypnotika
Skrevet

Det kan være du har noen rifter der nede?

Kjøp deg en zinksalve og smør rompa de i noen dager. Gror det seg ikke til bør du kanskje få noen til å ta en titt der bak?

Forresten tror jeg det er veldig sjelden at psykiske sykdommer oppstår som følge av dette, men hvem vet? :-)

Gjest MedicNerd
Skrevet

Åssen vondt da? Inni eller utapå? Kan nok være alt fra spente musker til hemoroider. Dumt det ikke er noe allmenlege på DOL for tida... Du har jo evt. Lommelegen.no, men det koster litt å få svar der.

Skrevet

Litt langt ned for dette forum.

Hehe, jeg må få si at jeg har så utrolig sans for humoren din.

Hvis du ikke allerede gjør det, så bør du holde kåseri på hvert eneste julebord og personalfest i resten av din tid her på jorden!

:-D

Mvh

Gjest MedicNerd
Skrevet

Hehe, jeg må få si at jeg har så utrolig sans for humoren din.

Hvis du ikke allerede gjør det, så bør du holde kåseri på hvert eneste julebord og personalfest i resten av din tid her på jorden!

:-D

Mvh

Støttes :). Du er en slagferdig fyr som ofte får meg til å dra på smilebåndet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...