Gjest beatrica Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Hva skal til for å bli innlagt på psykiatrisk avdeling? (Åpen akutt). Hvilke kriterier blir lagt til grunn? Holder det å være ustabil, ha det svært vanskelig, eller må en være suicidal? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 En godt begrunnet søknad fra fastlegen evt psyk behandler er det som skal til. 0 Siter
Gjest beatrica Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 En godt begrunnet søknad fra fastlegen evt psyk behandler er det som skal til. Jo, men hvis man er hjemme fra jobb og ikke klarer å spise, sliter med søvnen og er helt utmatta. Det skal lite til før det "renner over", kan en da søke? Vært der noen ganger nå, og føler de ikke vil ha meg der. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Jo, men hvis man er hjemme fra jobb og ikke klarer å spise, sliter med søvnen og er helt utmatta. Det skal lite til før det "renner over", kan en da søke? Vært der noen ganger nå, og føler de ikke vil ha meg der. Det er fastlegen din som kan vurdere om det er grunnlag for søknad. 0 Siter
Gjest beatrica Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Det er fastlegen din som kan vurdere om det er grunnlag for søknad. Ok..får høre med han da. Takk for svar! 0 Siter
Gjest lukke t Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Jo, men hvis man er hjemme fra jobb og ikke klarer å spise, sliter med søvnen og er helt utmatta. Det skal lite til før det "renner over", kan en da søke? Vært der noen ganger nå, og føler de ikke vil ha meg der. Bare å møte opp på legevakten å servere en gråtesalve :-) 0 Siter
Gjest beatrica Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Bare å møte opp på legevakten å servere en gråtesalve :-) er så fortvilet nå, for har det så vondt:((((((((( 0 Siter
Gjest bipolarinnen Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Det er fastlegen din som kan vurdere om det er grunnlag for søknad. Hvis det er snakk om akuttpsykiatrisk så er det vel ikke snakk om søknad? Og er ikke terskelen forskjellig ut fra hvor i landet du bor? Da jeg ble innlagt på akuttpsykiatrisk for en del år siden så måtte man nesten se små grønne menn for å komme inn på avdelingen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.