Gå til innhold

NHD: Muskelsmerter pga psykdom?

Anbefalte innlegg

Gjest auauauauau:(
Skrevet

Hwei NHD: Sliter med GAD og depresjon + periodevise panikkanfall. Har vært hos naprapat pga stive muskler i nakke skuldre og rygg. Dypt i nakken er det funnet et hardt punkt (virker som d går i ett med beinet) og når jeg /naprapaten klemmer på det så gjør det sinnsykt vondt i halve ansiktet, renner av nesa, i armen og bak øyet. Det gjør t.o.m vondt i fot og nedover ene sida av ryggen. Det gjør nå også vondt uten at jeg klemmer på punktet Jeg hadde lignende smerter også for en del år siden uten at jeg var borti dette punktet/beinet/kulen. tror du det kan være noe farlig jeg bør få undersøkt (kreft, ms etc?) Eller er det psykogene smerter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan naturligvis være stressrelatert, men Har du noen gang skadet nakken din? Tror naprapaten det kan være skjevstilling/skiveutglidning i nakken?

Tror du skulle be om at det blir tatt røntgen og la en profesjonell (ortoped, kiropraktor, fysioterapeut) se på det. Slike nakkegreier er ikke nødvendigvis farlige, men kan by på problemer som de du forteller om - inklusive psykiske symptomer

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...