Gå til innhold

Pen dame


Gjest loopis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, du linker til en side der brorparten av bildene ER tatt for ti år siden... ;-)

Men ut over det er jeg helt enig i at hun ER en flott dame, også utseendemessig. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun er pen, dog på en litt "kjedelig" måte, etter min mening.

Jeg skjønner hva du mener, men vil heller si pen på en "klok" måte. Hun skal bli hele landets dronning, men med sin ..eh.. heftige fortid gjør hun nok klokt i presentere seg på en nedtonet måte gjennom å framheve sine klassiske trekk. Om Mette Marit gikk Märtha, ville det blitt leven tenker jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hva du mener, men vil heller si pen på en "klok" måte. Hun skal bli hele landets dronning, men med sin ..eh.. heftige fortid gjør hun nok klokt i presentere seg på en nedtonet måte gjennom å framheve sine klassiske trekk. Om Mette Marit gikk Märtha, ville det blitt leven tenker jeg. :)

Ja, du har vel rett i at hun ikke akkurat bør "rufse seg opp", slik enkelte av oss andre kunne trenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest majas mamma

Ja, hun er pen, og typisk nordisk. Dog må jeg si meg enig med de som sier at hun er litt kjedelig i klesveien. Det kunne gjort seg å være litt mer sporty. Og så må hun rette seg opp i ryggen. Hun er forferdelig lut i ryggen. Hun har modellkropp, og den bør hun vise frem og ikke synke sammen som en sekk i skulderpartiet. Mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun er pen, og typisk nordisk. Dog må jeg si meg enig med de som sier at hun er litt kjedelig i klesveien. Det kunne gjort seg å være litt mer sporty. Og så må hun rette seg opp i ryggen. Hun er forferdelig lut i ryggen. Hun har modellkropp, og den bør hun vise frem og ikke synke sammen som en sekk i skulderpartiet. Mener jeg.

''Og så må hun rette seg opp i ryggen.''

Glad jeg ikke er kjendis. Hun _må_ da ingenting. Hun er en pen dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Og så må hun rette seg opp i ryggen.''

Glad jeg ikke er kjendis. Hun _må_ da ingenting. Hun er en pen dame.

Hun har en forferdelig holdning.

Litt rettere i ryggen hadde hjulpet godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun er pen, og typisk nordisk. Dog må jeg si meg enig med de som sier at hun er litt kjedelig i klesveien. Det kunne gjort seg å være litt mer sporty. Og så må hun rette seg opp i ryggen. Hun er forferdelig lut i ryggen. Hun har modellkropp, og den bør hun vise frem og ikke synke sammen som en sekk i skulderpartiet. Mener jeg.

''Dog må jeg si meg enig med de som sier at hun er litt kjedelig i klesveien''

Jeg sa hun var pen, men hadde et litt kjedelig utseende, og da tenkte jeg ikke bare på klesveien. Men som sagt - absolutt pen, og som sådan egentlig dumt å si noe negativt overhodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har en forferdelig holdning.

Litt rettere i ryggen hadde hjulpet godt.

Ja,- hun er litt lut i ryggen. Men jeg synes hun burde få lov til å være det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du linker til en side der brorparten av bildene ER tatt for ti år siden... ;-)

Men ut over det er jeg helt enig i at hun ER en flott dame, også utseendemessig. :-)

Jeg bare søkte på google.

Dessuten er hun minst like pen i dag som på de bildene. Så henne jo på TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er litt A4 pen, men jeg tror hun er rå i senga.

Ja får håpe de har det bra i senga også, og at det ikke blir kjedelig etterhvert, slik det blir i mange ekteskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er pen på en klassisk måte og var helt nydelig med det hun hadde på seg i dag. Lekker og elegant, det er det hun er... Utstråling har hun også :)

Hele landets befolkning kan ikke være enige om hva som er god, klassisk design.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, hun er søt. Men veldig kjedelig.....

Men mora, jeg tror ikke dronningen ville tillat din klesstil selv om du i mine øyne er riktig stilig så jeg tror kanskje at hun ikke har den store bestemmelsesretten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men mora, jeg tror ikke dronningen ville tillat din klesstil selv om du i mine øyne er riktig stilig så jeg tror kanskje at hun ikke har den store bestemmelsesretten.

Å, jeg tror jeg hadde glidd rett inn på slottet! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...