Gå til innhold

Nytt facebook...


ung mamma!:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joda, les deg fram så skjønner du det også - det kommer en steg-fro-steg-hjelper når du logger deg inn.

Jeg hadde lagret profilen min som jeg ville ha den,så jeg har ikke noe steg for steg, men angrer og vil ikke at profilbildet mitt skal være synlig for andre enn venner når jeg kommenterer på veggen deres ol.

Har du virkelig funnet ut hvor man kan skjule det? jeg leter og leter men får bare til å skjule album og resten av profilbildene mine, men ikke det jeg bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde lagret profilen min som jeg ville ha den,så jeg har ikke noe steg for steg, men angrer og vil ikke at profilbildet mitt skal være synlig for andre enn venner når jeg kommenterer på veggen deres ol.

Har du virkelig funnet ut hvor man kan skjule det? jeg leter og leter men får bare til å skjule album og resten av profilbildene mine, men ikke det jeg bruker.

Det står under privacy settings - profile information - photo albums - profile pictures.

Der stiller du inn på Only Friends.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står under privacy settings - profile information - photo albums - profile pictures.

Der stiller du inn på Only Friends.

Takk for svar. Men det går ikke, profilbildet blir ikke skjult. Bare de profilbildene du ikke bruker nå om du skjønner...merkelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Men det går ikke, profilbildet blir ikke skjult. Bare de profilbildene du ikke bruker nå om du skjønner...merkelig

Får du testet det?

Jeg har nemlig også den innstillingen, og ønsker som deg at profilbildet skal skjules for andre enn venner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får du testet det?

Jeg har nemlig også den innstillingen, og ønsker som deg at profilbildet skal skjules for andre enn venner..

Jepp, får testet det. Og det jeg bruker profilbilde vises til de som ikke er på vennelisten....irriterende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, får testet det. Og det jeg bruker profilbilde vises til de som ikke er på vennelisten....irriterende

Du har visst helt rett, har søkt opp noen jeg vet om som tidligere ikke viste profilbildet til andre enn venner - nå kan jeg altså jeg også se bildet.

De har muligens fjernet den funksjonen... Merkelig! Og irriterende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...