Gjest noen som vet noe om dette? Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Det har vært mange innlegg her i det siste om grenser for hva en kan bruke av ulike stoffer som p. forte, sobril, vival og imovane med mer. Jeg har fått med meg hvor grensene går, og har respekt for å kjøre med for mye av dette i blodet. Men jeg lurer på hvordan dette oppdages i praksis. For det måles vel ikke i vanlige promillekontroller. Så er det i tilfelle om mistanke at en kan hankes inn til utvidet kontroll? Eller at en har vært ute for et uhell og det er mistanke om kjøring i påvirket tilstand? Tas det stikkprøver på noen slags måte ellers? 0 Siter
serenity777 Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Det er egentlig håpløst med grenser IOM at folk tåler så forskjellig mengder. Jeg er sikker på att jeg fint kunne kjørt på 2-3 mg rivotril, men jeg gjør det ikke, da jeg ikke har lyst til å havne i fengsel. Eksen min ble stuptrett av 10 mg sobril, så selv om hun hadde hatt lov, så hadde det vært farligere, enn jeg på 2-3 mg sobril, som er en hestedose i forhold. 0 Siter
Gjest noen som vet noe om dette? Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Jeg er enig med deg i det du skriver. Jeg kjører forsvarlig med mengder andre ikke kunne tålt. Men det hjelper ikke å argumentere med det om en blir stoppet i kontroll, så jeg passer meg så godt som mulig. Men det hender nok at jeg ligger på grensen hvis jeg kanskje tar en imovane en kveld, og det er derfor jeg lurer litt på hva som skal til for å bli testet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.