Gå til innhold

ereksjon


Gjest juel

Anbefalte innlegg

Mann 58 år,potent,kone 58 ,utmerket samliv,men mannen har i perioder nattlige ereksjoner som oftest mellom kl.04-05. Noe kone reagerer på og mener må tilskrives at mannen i løpet av dagen har sett /opplevd noe som som gir en slik ereksjon. Mannen skjønner ikke det og dette skaper sårhet hos begge parter.Kone tror ikke det er henne som er årsaken,mens mannen opplever konen seksuelt tiltrekkende.Sover under samme dyne,begge syns det er deilig. Kan du gi en forklaring/råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forklaring på hva? At mannen får ereksjon om natten? Er ikke det helt vanlig da? Mange menn, i alle aldre, våkner da med ereksjon fra tid til annen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinne på 40 med vett i hue

Kjære vakre vene....det er da helt normalt at menn får nattlige ereksjoner, morgenbrød og "stå" uten grunn. Eller med grunn!!

Idioti av en kvinne å lage styr ut av noe sånt, i allefall hvis dette styret er negativt. Idioti.

Det finnes vel omtrent ikke den "normale" mann som IKKE har ereksjoner i løpet av natten, morgenen og/eller dagen.

Be kvinnen lese og lære litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vakre vene....det er da helt normalt at menn får nattlige ereksjoner, morgenbrød og "stå" uten grunn. Eller med grunn!!

Idioti av en kvinne å lage styr ut av noe sånt, i allefall hvis dette styret er negativt. Idioti.

Det finnes vel omtrent ikke den "normale" mann som IKKE har ereksjoner i løpet av natten, morgenen og/eller dagen.

Be kvinnen lese og lære litt!

''Kjære vakre vene....det er da helt normalt at menn får nattlige ereksjoner, morgenbrød og "stå" uten grunn. Eller med grunn!!''

Jepp - og dette morrabrødet kan jo alltids brukes til noe også. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Forklaring på dette?? Det er da vel fullstendig normalt at menn får ereksjon i løpet av natten? Kjære all verden - er det noe rart at det er problemer her i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag1365380628

Min kjære som er en godt voksen mann har ståkuk flere ganger per dag, og ikke minst på natten. Vi sover under samme dyne og det er nok at jeg stryker han på ryggen før den står i stram giv akt. At årsaken skulle være at han går rundt og drømmer om andre damer har jeg aldri tenkt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 - hvorfor har dama full oversikt over mannens nattlige ereksjoner? Forteller mannen med undring, eller sjekker hun jevnlig?

2 - hun bør søke opp ordet "morrabrød" på intenett. Hun virker svært uinformert, evt. hang til å lage problemer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære som er en godt voksen mann har ståkuk flere ganger per dag, og ikke minst på natten. Vi sover under samme dyne og det er nok at jeg stryker han på ryggen før den står i stram giv akt. At årsaken skulle være at han går rundt og drømmer om andre damer har jeg aldri tenkt på.

*Humrer* For et herlig innlegg, Onsdag! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Er du mannen eller kona?

Hvis du er kona, så syns jeg du skal benytte deg deg av at han får ereksjon om natta. Det er da bare hyggelig å våkne og merke at mannen er hard. Det har aldri falt meg inn at det skulle kunne være noe negativt. Har du aldri opplevd å våkne fra våte drømmer selv?

Hvis du er mannen: Hva i all verden vil du ha forklaring på? Det høres ut som om du er helt normal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinne på 40 med vett i hue

''Kjære vakre vene....det er da helt normalt at menn får nattlige ereksjoner, morgenbrød og "stå" uten grunn. Eller med grunn!!''

Jepp - og dette morrabrødet kan jo alltids brukes til noe også. ;o)

Og ikke bare morrabrødet heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 - hvorfor har dama full oversikt over mannens nattlige ereksjoner? Forteller mannen med undring, eller sjekker hun jevnlig?

2 - hun bør søke opp ordet "morrabrød" på intenett. Hun virker svært uinformert, evt. hang til å lage problemer....

''hvorfor har dama full oversikt over mannens nattlige ereksjoner? ''

Det stusset jeg på også, og særlig kl 4-5 på natta.

Men kanskje det er uunngåelig å merke slikt dersom man ligger i skje-stilling under felles dyne, selv om man sover?

Annerledes for min mann og jeg, som hver nok kunne ha gitt ut boka: "men dyna mi får du aldri" ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''hvorfor har dama full oversikt over mannens nattlige ereksjoner? ''

Det stusset jeg på også, og særlig kl 4-5 på natta.

Men kanskje det er uunngåelig å merke slikt dersom man ligger i skje-stilling under felles dyne, selv om man sover?

Annerledes for min mann og jeg, som hver nok kunne ha gitt ut boka: "men dyna mi får du aldri" ;-)

''Det stusset jeg på også, og særlig kl 4-5 på natta''

He..he...jeg også. Det får jo være måte på å følge med på sin partners kroppslige reaksjoner, døgnet rundt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silver Fairy

Min kjære som er en godt voksen mann har ståkuk flere ganger per dag, og ikke minst på natten. Vi sover under samme dyne og det er nok at jeg stryker han på ryggen før den står i stram giv akt. At årsaken skulle være at han går rundt og drømmer om andre damer har jeg aldri tenkt på.

'At årsaken skulle være at han går rundt og drømmer om andre damer har jeg aldri tenkt på.'

Til å være kvinnfolk "tenker" du for lite! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvem der?

Min kjære som er en godt voksen mann har ståkuk flere ganger per dag, og ikke minst på natten. Vi sover under samme dyne og det er nok at jeg stryker han på ryggen før den står i stram giv akt. At årsaken skulle være at han går rundt og drømmer om andre damer har jeg aldri tenkt på.

Du lever i fornektelsen, altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...